Gå til innhold

Renault motorer i Volvo

Ranger emnet


Fox

Anbefalte innlegg

  • Svar 47
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

har nå en gang blitt fortalt av volvo når pappa kjøpte sin 460 med 2liter at det var en volvo produsert motor. Men uansett er det en forholdsvis sprek motor til den bilen og går skambillig. har klart å kjøre den helt ned i 0.62 på småkjøring, dog med fire egg under skoen, og 0.6 på langkjøring. bare synd de bilene ruster så du hører det og holder på å dra av veien hver gang man gir på litt.

Jo mer man lærer, jo mer skjønner man at man ikke kan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan så absolutt ikke kalle 400 serien for noe DAF 88 eller noe som helst.

 

Selv om 400 serien stort sett er Fransk, så er det en fantastisk god bil å kjøre, billig i drift er den også.

At den har sine feil er ikke noen ukjent sak, men tar man pent vare på bilen, varer den lenge. Om man da ikke har fått en mandagsbil.

 

Er nokk mange her inne som prater og prater om hvor dårlig 400 serien er uten selv å ha prøvd en 400 bil.

[/] Volvo V50 1.6 D Addition - Selges

[x] Volvo 440 89- 1,7i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri kjørt en, skal jeg innrømme - og har ingen grunn til å mene at det er en spesielt dårlig bil. Poenget for min del er vel først og fremst bare at mange ikke synes at den har noe særlig "tilhørighet" til de større svenske Volvoene.

 

Eg har kjørt MANGE slike 440, 460 og 480 og ingen av de var noe god bil å kjøre.

 

Selv om 400 serien stort sett er Fransk, så er det en fantastisk god bil å kjøre, billig i drift er den også.

At den har sine feil er ikke noen ukjent sak, men tar man pent vare på bilen, varer den lenge. Om man da ikke har fått en mandagsbil.

 

Kansje du skal prøve litt andre bilen, tror du får deg en overaskelse vist du mener 400 er en god bil å kjøre.

At den stort sett er fransk trenger ikkje å vere noe minus, Renault har mange modeller som er langt bedre å kjøre enn 400, det gjelder sikkert Pikksjå og Citroen og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gamle 460`n min va no betre å kjøre enn alle 240`ane ej he prøvd... Men 740,760, 940 og 850 er no utrulig mykje betre bila og kjøre. Men ein skal ikkje seie at ein 400 serie bil er dårlig pga den er delvis fransk?

 

Onkel kalla dei for Tulipan-Volvo... :D

 

Problemet med 400 serien er at ein føler at ein kjører ei plastikkjerre.

 

400 serien var også billigmodellen til Volvo. Skulle vell vere billigalternativet til 850...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår