Gå til innhold

SRT-10 vs Integra Type-R

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 499
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Samme gjelder med denne bilen som med alle andre, når rumpa kommer må man være rask å svinge motsatt vei med kringla..

Og med forhjulstrekkere gjelder det å samtidig gi gass for å motvirke overstyringen..

 

var den tabben jeg gjorde når jeg tok bakhjulet på min honda (ikke integra da..hehe)! der ga ikke jeg nok gass! så etter 3 kontra, så tok bilen sikte mot et skilt og en fortauskant! bomma på stanga med ca 5 cm (gikk langs karossen og opp! hehe) men bakhjulet fikk en fin 45 graders vinkel! hehe

 

kjipt at du røyk ut IT, men sånn kan det gå til tider! er bare å ta det dårlige med det gode! så lenge du ennå er i livet, så er alt good :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Bare så rart at ingen nevnte hvor skummel ITRen kan være på de seks første sidene i tråden

 

:drive2 :sombrero:

 

 

Her er hva jeg sa for 33364324 poster siden.

 

Nå er jo dette du sier ikke sant. Les posten en gang til.

At ITRen er spesielt lettkjørt er noe en kan ta med en klype salt. Har selv sett hvordan bilen oppfører seg midt i sving, og en kan fort få litt å hanskes med. Syyyyyke bremser? Nja, god bremser er det på'n, men absolutt ikke syyke. Men en ting ITRen spesielt er god på, det er kjøreopplevelse. 1,8 literen drar alltid fram et smil. Og for all del, film denne duellen, kan være noe å spare på for framtiden :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bead-lock og Mondeo: En ting til med dekkene er at jo lavere profil, jo lavere slippgrense har de. Et 50-70 kan du presse til det skriker, og enda har du mye å gå på. Riktignok har jeg aldri kjørt gris med 30-45 profil, men det heter seg jo det at da er det mer eller mindre game over når det først slipper. Sikkert andre som har mer erfaring enn meg på det området.

 

EDIT: Her har det visst kommet med et par poster til.. Jeg siktet til post #359 og #360. Og ja, jeg har hatt tre pug205gti også. :hello:

Bilforumet.no
Super Moderator
sier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)
Hakkum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er en liten filmsnutt fra Sommertreffet på ACR forje helg. Kamrat er tapet fast i skjermen, så det blir litt gjenskin.

Seig fra det meste der oppe.. bla Volvo 240 med 450 hk(?) og Audi RS2..... MORRO!!!!

Når Volvoen siger fra meg på langstrekka, og jeg tar'n igjen når svingen nærmer seg, bremser jeg meg forbi... og så kommer ræva ut i ca 180 km/h.... Klarer svingen...men jeg har ikke akkurat hvilepuls etterpå..

 

http://http://video.google.com/videoplay?docid=5758226787647916042

Paal C.

Ram SRT 10 "Lekebil"

Ram 2500 Heavy Duty "Arbeidshest"

http://www.HPComposites.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager, du ble liksom borte i all skrytinga

 

Det er jo relativt kjent at ITRen slipper lett. Er vel derfor de fleste ferske ITR-førere går i grøfta, fordi bakenden slipper.

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Thomas.

 

Kjipt med den skogsturen du fikk... Hondan er vel ikke bygget for den slags bruk? Mye skader på'n?

Skal du ned på Skogen og Gatebil, skal opp på lørdagen en tur. Gi meg et pip så får du noen trøste runder i lastebilen.

 

Prekas!

Paal C.

Ram SRT 10 "Lekebil"

Ram 2500 Heavy Duty "Arbeidshest"

http://www.HPComposites.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo relativt kjent at ITRen slipper lett. Er vel derfor de fleste ferske ITR-førere går i grøfta, fordi bakenden slipper.

 

Og om du hadde lest tråden så ville du forstått at jeg har kjørt denne bilen i mer eller mindre 6år.. Og jeg har ikke kjørt veldig pent de gangene jeg har brukt den. Har mista lappen to ganger med denne mange år før jeg kjøpte den. Så har da fått en haug med mil med ett stort smil hver gang =)

 

Hehe... Men jeg fikk rumpa ut på grusen da jeg skulle styre bilen inn mot høyre fil igjen gjennom en s-kombinasjon,og jeg hadde aldri i verden fått retta den opp igjen. Rumpa er veldig giftig. Skulle ønske coiloverene satt på så ville det kanskje ikke skjedd... Men men. Tar'n neste gang =)

 

Håper jo de bygger opp bilen igjen da,men hadde kanskje vært best å kondemnert den. Blir vel umulig å få solgt når den er bygd opp. Har jo bare gått 93 000km også,og er en veldig fresh bil. Så jeg får høre med forsikringa til uka..

Vinterbil:Audi S3 med TS-Racing godsaker =D

 

Avdød:Integra Type-R Championship White

Nr 1124

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Thomas.

 

Kjipt med den skogsturen du fikk... Hondan er vel ikke bygget for den slags bruk? Mye skader på'n?

Skal du ned på Skogen og Gatebil, skal opp på lørdagen en tur. Gi meg et pip så får du noen trøste runder i lastebilen.

 

Prekas!

 

Nei lite skogsegenskaper på denna Honda'n ja =)

Skader for en god del.. Mulig den blir kondemnert.

 

Ja jeg skal på skogen på lørdag,for da har jeg bursdag :happyhappy:

 

Send meg en PM med nr ditt så tar jeg kontakt veit du =)

Vinterbil:Audi S3 med TS-Racing godsaker =D

 

Avdød:Integra Type-R Championship White

Nr 1124

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår