Fartstripa Skrevet August 5, 2006 Rapporter Share Skrevet August 5, 2006 Hva er egentlig grunnen til at yngre gutter ikke bryr seg om de gamle gode klassikerne? Alt skal dreie seg om skjermbredding og plystre motorer.. Er selv bare 23 år, og har flere gamle klassikere.. Har også en audi 80 coupe GT med 2.2 turbo motor.. Men den bilen finnes jo ikke spennede! Er det noen som er enige, eller er det bare jeg som tenker slik? Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet August 5, 2006 Rapporter Share Skrevet August 5, 2006 Syns det er bare bra jeg. Mulig jeg tenker litt gammeldags, men det er bedre at det stryker med noen plastraketter av nyere dato enn en gammel klassiker :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet August 5, 2006 Rapporter Share Skrevet August 5, 2006 om en moderne japse knuses, gjør ikke dette noe, da det fine 964 000 likedanne på lur.. knuses en klassiker (uansett fra hvor og når) så er det en skam, for der finnes det muligens bare 5 igjen som er i bra stand.. og muligens 50 halve/hele vrak! (les: objekter for tålmodige sjeler!) nei, gi meg noe fra 65 og opp.. da er jeg happy :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fartstripa Skrevet August 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2006 Joda selvfølgelig... Men ingen med fornuften i behold lager kake av en gammel klassiker! Men interessen virker liksom ikke til å være der.. Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LBjordal Skrevet August 6, 2006 Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 Det finnes jo noen av oss som som liker eldre (les spesielle biler) sjølv kjører eg Talbot Matra murena som førstebil (jeg er 19). Denne skal etterhvert erstattes av ein Jensen Healey :-) mvh Lars Siter 1981 Matra Murena 2.2 1987 Saab 900 1974 Volvo 144 1952 Cadillac series 62 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oshim Skrevet August 6, 2006 Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 jeg kjøper heller veteranbilblader o.l enn max power for å si det sånn:-) Siter Rust er passe dust. lzm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henrik^ Skrevet August 6, 2006 Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 Det er jo en grunn til at mange klassikere faktisk er klassikere! Flotte biler med lekre linjer og en sjarm som en Nissan Skyline-turbo-kompressor-nos solsikkeolje-powered ikke har en sjans mot. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet August 6, 2006 Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 Gamle biler er skikkelig kult det, men det er bare det at det gjerne er vanskelig å få tak i, og koster mye, om man skal ha en virkelig klassiker. Skulle gjerne hatt en 1928 - 1932 modell Hot Rod av et slag... ;) Eller en litt nyere bruksbil fra 1960 - 1970 Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet August 6, 2006 Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 Bytta ut MR2 i Celeste, må si jeg er svæært fornøyd med det. Gliser bredere når jeg kjører denne bilen, koser meg mer og. Selvom setene ikke er såå komfortable, det bråker litt, ryker litt, ruster litt. Jeg koser meg :) Siter -81 Lada 1300S En rullende livsstil -07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car <<=== Stripa, verdens kuleste kattepus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet August 6, 2006 Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 Jeg er 16/17 om 2 månder... liker gammle best jeg;) Har en gammel kadett b.. men den skal jeg skrape.. så kjøper jeg meg en ny opel:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fartstripa Skrevet August 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 hvorfor skrape en kadett B?? er den så dårlig altså? Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bdybdal Skrevet August 6, 2006 Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 gir dej 1600 får opelen Siter 1990 Audi 200 20v tq 1987Audi 90 quattro 1986 Ford sierra 2,0L VRAK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar KRC Skrevet August 6, 2006 Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 er 19 år og er mest interessert i gamle biler som er lette å skru på å artig og arbeide med! har ikke noe i mot avanserte og nyere biler men det er gøy å få gammelt "skrap" på veien igjen! :win Siter Volvo 240 1991 b230f/ft turboprosjekt Volvo 142 - b20 - 1968 - Prosjekt Volvo 242 - b19 - 1975 Bruksbil/til salgs Kia Ceed TX - 2008 - 1,6CRDI - bruksbil Peugeot Expert - 2002 - 2.0 td - arbeidsbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trollet_ Skrevet August 6, 2006 Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 kunne godt hatt en gammel veteran som bil nr2, men så er det ungdommen som har dåly råd og helst vil ha en bil som er litt brukervenlig/billig i drift. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fartstripa Skrevet August 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 trodde ungdommen stort sett lånte penger og kjøpte seg noe rått på fire hjul.. en veteran koster ikke all verden når den eri stand,men den er ett ansvar.. Har selv en 68 20M TS HT som jeg pusser opp, og ei boble jeg må holde ved like.. men de blakker meg ikke.. Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg