Gå til innhold

Lakksprøyte på Rema 1000 til 240,-

Ranger emnet


Hans a

Anbefalte innlegg

Ja, selvfølgelig er den bra nok til lakking..den er perfekt, blir strøkent resultat. Derfor folk kjøper devilbiss,sata,,bare for å virke kule vettu, merkevarer er jo litt mer stilig og svinge en rema sprøyta :) At du i det hele tatt fundere på om den kan være bra nok betyr egentlig at den faktisk er bra nok for deg, kjøp den..puss ned 2005 mod bilen til fardi og gi den en ny farge med en strålende finish.

Team Low

 

kjører kebab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjøpt flere "billigprodukter" på Rema jeg og er faktisk strålende fornøyd. Beste kjøpet mitt var en DVD spiller som funker fint som f***. Kjøpte også digitalkamera der som brukest hele tiden :D

 

250,- er ikke allverdens så det er jo bare å teste å kjøpe den å lakke noe annet enn bilen til å begynne med ;)

 

Ang saklige innlegg : Selv om folk ikke har prøvd denne sprøyta selv så har dem lov til å si sin mening men jeg synes dem kan legge til at det ikke er erfarigner dem refererer til men synsing. Vist noen har faktiske erfaringer så er det best ;)

"Camry Turbo"

Why try to fit in when you where born to stand out?

 

Sandnes & Stavanger Gatebilklubb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke hva sprøyte de har til 240kr, ei heller om det er et sånn 4-5 delers sett, men biltema selger jo "proff" sprøyte til 300kr, og 5 delers sett for 159kr. Hva kan det vel være å tape på det da? Alle, inkl kjøkkentema, europris, maxbo osv selger 5 delern for 150-250kr.

 

Jeg har selv den 5delers-sprøyta, og den er litt bajs pga den har underliggende kopp. Dvs at du ikke får med deg alt. Sånn ellers gjør den jo jobben sin. Neste blir "proffsprøyta" med overliggende kopp til 300kr. Tenker jeg skal lære meg å bruke den og hva den "mangler" før jeg går løs på en Dævelbiss til 1.500-3.000kr. :thumb

 

PS! Gi beng i slenge dritt til hverandre. Jeg har masse gratisferie å dele ut til den som vil ha. :)

Bilforumet.no
Super Moderator
sier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)
Hakkum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

på alle rema butikker? hadde vært greit å hatt til avfetting og kanskje rust bullet tror jeg,..

 

Nei ikke hos alle.. med stor sannsynlighet bare hos dem som regnes som stormarked og har en noget velfyllt nonfoodavdeling.

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

240 kroner er jo ikke store pengene, så hva har man og tape? Det er jo bare og prøve; mye av det de har funker faktisk helt greit til prisen. Greit nok man får hva man betaler for i 99% av tilfellene, men noen enkle oppgaver må den vel funke gull til :)

1988 Golf II aka. Helene

 

Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå"

Øge: "Kunne vært lengre..."

Tollak: "Å?"

Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Det fins ingen dumme spørsmål, bare dumme kommentarer.."

Kan noen gi Hans a, et mer saklig svar, samtidig begrunne faglig hvorfor, istede for synsing, sansing, eller ironi..

 

Det sier seg selv at en lakksprøyte til 240 spenn ikke er rare greiene.

Dyrere sprøyter har pakninger, crombelegg, lufttettninger og f.eks. pasninger i dysa som gjør at leverandørene garanterer perfekt resultat ved riktig bruk.

 

En lakksprøyte til under 500 lappen som selges på Rema, Biltema eller lign. har ikke slike garantier er. Slike lakksprøyter er satt sammen av forskj. upatentert rusk og rask og har en skikkelig dårlig kvalitet.

Hvor lenge varer pakningene i vasketynner, hvor lenge sitter crombelegget på, er dyseåpningen f.eks. 1,3 som det står på dysa eller er den 1,18 på ei sprøyte og 1,42 på neste?

En 1,4 dyse gir 25% mer lakkmateriale på overflaten enn en 1,3 dyse, alle vet hva som skjer hvis det kommer for mye billakk på en stående flate.

Så spørs det om hvilke krav en setter seg til lakkeringen.

Er en fornøyd med "sånn passe finish" så står valget mellom en Rema sprøyte og en sprayboks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår