Gå til innhold

kentsor's 91 Volvo 240. Prosjekt gRåtass

Ranger emnet


kenterik

Anbefalte innlegg

  • Svar 494
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

må vente til den nye sperra er på plass og asfalten er framme igjen ihvertfall.. hehe. hestene kommer fra bremsepapiret fra bjørnstad bil...

 

Ja skal finne meg en diff jeg også, uff mye jobb, har ikke motor i land ennå, bare bestilt, må rote meg og finne ut av det elektriske, hvor mye skal bjørnstad bil ha for bremsing og hvor er det?

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang speedometer: Kom på en annen løsning som andre har brukt...

Lag en brakett og fest giveren på medbringern til girkassa eller bakakselen, så må du regne ut hvor mange punkter du må ha på den. Eller hvor mange pulser det blir pr runde. Da har du også en mulighet til å omkalibrere speedometer til en høyere hastighet.

92' 945 Turbo brukis

92' 240 Turbo prosjekt

82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt

75' 242 (gjemt men ikke glemt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har forhørt meg litt idag.. og det var den løsningen jeg kom fram til...har allerede speedometer som går til 300kmt med en justerbar motstand bakpå. får se nærmere på det senere... får holde med en turteller så lenge... har lyst til å høre med speedometerservice om dem får justert orginalturtellern til 10000rpm..

Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nice :) Blir bra dette, faen nå må du ikke jobbe så fort med volvoen, jeg har ikke kommet så langt ennå med omegan, har motoren din fyra enda da? Vilken sprut bruker du ? og hvor store dyser?

 

 

Og pris på Stoler , belte osv?

 

motor starter og går den.. var ute å testa den en tur idag..

må ha ny sperre... bestille true track..

Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår