tohola Skrevet Oktober 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2006 høres veldig intresangt ut.er det likt det med airbag og passer det på rattakselen min? Jeg har et skinnratt uten airbag fra 91" 960 tilovers, det passer hos deg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
4x4vinge Skrevet Oktober 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2006 Jeg har et skinnratt uten airbag fra 91" 960 tilovers, det passer hos deg. du har pm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mortenaa Skrevet Oktober 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2006 airbagen er kun i rattet så jeg må bruke det rattet også pga jeg har byttet rattaksel og den nye akselen er tykkere. Hei. Bra prosjekt dette her. Har et lite spørsmål,hvorfor har du byttet ratt stammen. Passer det ikke med den originale? Mvh Morten Siter - Volvo V40 - Volvo 142 - Volvo V40 T4 - VW Touran 2005 TDI ® Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V940R6 Skrevet Oktober 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2006 høres veldig intresangt ut.er det likt det med airbag og passer det på rattakselen min? dersom du har høydejustering så skal det passe. skal være skinratt.. passer ikke i min bil ,så jeg trenger det ikke. Siter 940 Taxi-Edition = B6304FS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
4x4vinge Skrevet Oktober 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2006 dersom du har høydejustering så skal det passe. skal være skinratt..passer ikke i min bil ,så jeg trenger det ikke. jeg har høyde justering ja. hadde vært fint med et bilde hvis du har muligheten til og få tatt det.;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
4x4vinge Skrevet Oktober 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2006 Hei. Bra prosjekt dette her. Har et lite spørsmål,hvorfor har du byttet ratt stammen. Passer det ikke med den originale? Mvh Morten takk. grunnen til det er at jeg vil ha ratt justering. fikk heller ikke mont nytt dashbord med gammel ratt stamme heller pga dashbordet buttet i festebrakket til rattaksel. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mortenaa Skrevet Oktober 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2006 takk.grunnen til det er at jeg vil ha ratt justering. fikk heller ikke mont nytt dashbord med gammel ratt stamme heller pga dashbordet buttet i festebrakket til rattaksel. Ok takker for svar. Skal bygge om slik jeg også,så da er det greit å vite. Men jeg har en 944 da,mulig jeg ikke trenger å bytte stammen? Mvh Morten Siter - Volvo V40 - Volvo 142 - Volvo V40 T4 - VW Touran 2005 TDI ® Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
4x4vinge Skrevet Oktober 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2006 Ok takker for svar. Skal bygge om slik jeg også,så da er det greit å vite.Men jeg har en 944 da,mulig jeg ikke trenger å bytte stammen? Mvh Morten er det ikke samme dashbord i 960 som 940? lykke til med og bygge om.:thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mortenaa Skrevet Oktober 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2006 er det ikke samme dashbord i 960 som 940?lykke til med og bygge om.:thumb Takker for det. Nei det er ikke likt. Siter - Volvo V40 - Volvo 142 - Volvo V40 T4 - VW Touran 2005 TDI ® Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo_wizard Skrevet Desember 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2006 Spennende, begynner du å bli ferdig eller? Kan kjøpe felgene som sitter på 940'n hvis du skal selge. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
4x4vinge Skrevet Desember 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2006 Spennende, begynner du å bli ferdig eller?Kan kjøpe felgene som sitter på 940'n hvis du skal selge. beklager sent svar. har ikke fått gjort noe i det siste pga hus bygging og mye overtid på jobben. så har ikke kommet lengere enn bildene viser. felgene skal jeg desverre ikke selge. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
4x4vinge Skrevet Februar 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2007 litt små oppdateringer. har nå begynt litt smått igjen. har flyttet bilen fra verkstedet til garasjen hjemme pga da kan jeg bare gå ut døra og drive med bilen. men det er noe helt jævelig rotete der så det blir litt vanskelig og trangt og jobbe. men nå er jeg i gang med og tilpasse dashbord og ledningsnett. her ser dere da også noe av rotet. har også satt opp et regnestykke på hvor mye bilen vil bli kostet på framover for og få den sånn jeg vil ha den med bremser, foringer osv uten og koste på motor noe vil det da koste ca 55000kr for at bilen skal gå igjennom eu kontrollen må foringer bremser og eksos og frontrute kostes på og det kommer på ca 23000kr. _________________ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SATYR Skrevet Februar 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2007 Fint prosjekt! Jeg har et spørsmål: er det kurant å koble lednigsnettet til motoren? Har motor og aut-kassa noen forbindelse elektronisk, eller er det bare kick-down wire? Jeg skal være med en kamerat som skal gjøre nesten samme motorbytte som du. Han har kjøpt en 94 mod bil, orginalt fra usa. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
4x4vinge Skrevet Februar 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2007 Fint prosjekt! Jeg har et spørsmål: er det kurant å koble lednigsnettet til motoren? Har motor og aut-kassa noen forbindelse elektronisk, eller er det bare kick-down wire?Jeg skal være med en kamerat som skal gjøre nesten samme motorbytte som du. Han har kjøpt en 94 mod bil, orginalt fra usa. takk for det. husker ikke om det er noen forbindelse mellom motor og gear men jeg mener det er bare vaieren. det kan jeg finne ut av til i morgen. jeg bytter ut komlett ledningsnett i hele bilen og det er ingen lett jobb men på kabel matta til motoren min er det bare 1 stor kontakt og ledning til start motor\dynamo og minus kabel. men og koble fra el-nettet fra en annen type motor tror jeg kan bli en del jobb. den store kontakten som kommer opp på siden av motoren er kabelmatten som går til motoren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Februar 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2007 hei, ang. mellomaksling så kan det hende du kan bruke fremre del fra 960'en og bakre del fra 760'en. Bra prosjekt ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg