Gå til innhold

min ascona B 2.4i

Ranger emnet


Toa

Anbefalte innlegg

Hvor kjøpte du turbo-kit`et??

...og åssen turbo er det snakk om??

 

Det har JMA.no montert til meg.... dei selger Turboer å diverse trim,og bygger dersom du vil gjøre det så enkelt som jeg har gjort;)

Husker ikke helt hva turboen heter.... men kan komme tilbake med på svar på det senere;) men den skal vere godt for 3-400hk... så den er plenty stor nok kan man si:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 100
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

...og du hadde tenkt deg i underkant av 200??

Er det innmaten som setter stopper for mer da?? altså stempler,råde,veiv som ikke tåler mer...??

 

håper det er rett rundt 190-200hk ja.... motoren er jo orginal utenom dysene,så det kommer nok noen oppgraderinger på selve motoren og etterhvert;) men det blir nok ikke før til høsten igjen... dersom motoren holder da:P

 

Turbochrister: Takk! stemmer det ja... har kortere hukommelse enn gullfisker jeg:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

ja det bør ikke vere så store problemet å få godtkjent vil jeg tru... selv skal jeg godkjenne min med 150hk. det går fint med rekord 2,2 bremser.... å siden min allerede er godkjent som 2,4 så trur jeg ikke det skal vere noe problem;)

er det 2,4 du har i din og?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

det er han jeg kjøpte asconaen av som har fjerna dem... er ikke sikker på om det er lov jeg? di sa iallefall ingenting på biltilsynet når jeg var inne og godkjente senkinga;)

 

Så jeg håper di ikke sier noe nå når jeg snart må inn på teknisk etter att jeg ble stoppa for noen helger si;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lurer på og fjerne disse side blink lysa jeg også, for og få en mere "clean look" på bilen, er derfor jeg spør. må man ha det der diesel panseret for å få plass til 2.4i og turbo?..

 

ja det ser jo mer clean ut da... men det er vel egentlig slik att blinklysa skal vere synlig rundt hele bilen. men det ser jo bedre ut uten da:) å blinklyset framme er synligt ifra sia og så det er ikke så farligt spør du meg;)

jeg må ha diesel panser for å få plass til innsuget, kjører med orginalt 2,4 innsug... men setter jeg på 2,2 innsug så kan jeg ha orginal panser. men jeg har sansen for diesel panseret så det blir nok ikke bytta;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har planer om å skaffe en 2.4i etter vært, er en 2.2i som står i min nå... og diesel panser er tøft ja, jeg må vel prøve og skaffe det også etter vært...

 

kommer seg endel med 2,4 i forhold til 2,2 ja... så det anbefales om du skal hive på turbo eller ikke;)

diesel panser er litt vondt å få tak i så om du kommer over ett som er bra er det bare til å handle.... kjekt å ha uansett d;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår