Gå til innhold

min ascona B 2.4i

Ranger emnet


Toa

Anbefalte innlegg

Er påbudt med sideblink på skjerma.

Er mangel feks på eu kontroll. men ikke alle plasser de bryr seg om det.

"Having a 9 second vag is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end you're still gay"

*Omega B1 TD. *Rekord C *Vectra turbo. *Omega B2 stv.

Håvard. TLF: 41408822

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 100
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 3 years later...
  • 2 months later...

Her var det lenge siden sist jeg har vert inne ja:P

Sideskjørtene kommer ifra manta GSI;)

 

Ellers så kan jeg jo komme med en liten update:

Asconaen har stått halveis ribba i noen år nå, har gått forferdelig tregt med den men har fått lakkert motor rommet,sveiset litt rust i gulvet osv... neste blir å få lakkert den innvendig å gjøre den klar for ny lakk....

så planen er å få Asconaen på veien til våren:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
sykt rå ascona :)

åssen gikk det med turbo og motor fått gjort noe mer der ennå? hvilke papirer må man ha for å få godkjent ascona med 2.4 ? sitter og letter etter en i sverige nå så håper det kommer en snart så jeg får fått den til norge :)

 

Takker:)

ser ikke så veldig rå ut slik den står nå men:P

har ikke gjort så mye mer med motoren enda, blir vel ny radiator,el vifter å litt mer turbotrykk når den kommer på veien igjen:)

må ha bremser fra rekord 2.2 foran og papirer fra opel som bekrefter att da kan du godkjenne med opp til 150hk:)

lykke til med leitinga i sverige:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 months later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 2 months later...

Takker for d:)

Fikk endelig lakkert bilen for ett par helger siden så nå begynner det å bli bil igjen av denne og:D

har ikke sett resultatet selv enda, har forstatt 14 dager igjen på sjøen så jeg har fått god hjelp av ett par kompiser til å frakte Asconaen frem å tilbake ifra lakk... men fikk noen bilder så slik ser den ut nå:

attachment.php?attachmentid=117830&d=1320097089

attachment.php?attachmentid=117831&d=1320097089

Gleder meg til å komme hjem å begynne monteringa:D

litt usikker på hva jeg skal gjøre med interiøret enda, men har nytt taktrekk å nytt gulvteppe så få vi se hva som skjer med seter å dash... felgene blir iallefall det første som skal på, blir 9x16 Lenso bsx så tror det blir bra, ellers blir den lik utvendig som før...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår