Gå til innhold

min ascona B 2.4i

Ranger emnet


Toa

Anbefalte innlegg

tenkte eg sku legge ut noen bilder av min gode gamle ascona;)

handla denne for noen mnd si...

dsc01504.jpg

dsc01505.jpg

dsc01501.jpg

dsc01466.jpg

bilen er ein 81mod med 2.4i,getrag 240 kasse,gsi interiør,sr instrumenter, luisi ratt, lexmaul front,grill list, gsi sideskjørt, irmsher vinge,diesel panser,simons effektanlegg, senka 40/55 og gule koni for øyeblikket og såklart brock b1 9x16:)

noen bilder når eg testa 60mm senk framme:

DSC00035.jpg

DSC00036.jpg

DSC00034-1.jpg

DSC00038.jpg

DSC00037.jpg

blei litt vel lavt med 60mm ja! så det gjekk litt ut over ene framskjermen:S

så nå kjører eg rundt med noen lånte 40mm framme og di gamle 55mm bak! men skal bytte til nytt 40mm etter helga!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 100
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

FEET bil.. du skal ha så meget gratulerer.. for første gang i mitt liv har jeg sett en Ascona B jeg faktisk kunne tenkt meg sjøl.. nei. nå ljuger jeg.. for andre gang..hehe.. uansett.. meget fet.

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FEET bil.. du skal ha så meget gratulerer.. for første gang i mitt liv har jeg sett en Ascona B jeg faktisk kunne tenkt meg sjøl.. nei. nå ljuger jeg.. for andre gang..hehe.. uansett.. meget fet.

 

jo takk du:)

er iallefall fornøyd selv... har alltid hatt sansen for ascona B. det begynte vel når eg var liten og fekk sitte på med onkel sin ascona;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sinnsykt rå den der. Norges råeste tror jeg. :)

 

 

Trur nok godeste Bjørn Erik fra stange har en ascona som er råere enn den der.. :) men den er rimelig rå denna her også ser det ut til ja.

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takker for kommentarer folkens:)

bilen skal bli bedre etterhvert, må bare få solgt vectraen min slik att eg har litt penger å bruke på an;)

fikk nytt 40mm apex senkesett idag:)

å videre planer er:

-Turbo

-sperr

-GTE spegler

-få levert rutene inn til toning (heilt lys)

-lakkere i motor rommet og baki

-lakkere panser og skjermer foran

-polyforinger

-skiver bak

-bygge anlegg muligens... veit ikke helt om jeg vil ha det i men!

 

så det skal bli ganske bra til slutt håper jeg;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår