Gå til innhold

min ascona B 2.4i

Ranger emnet


Toa

Anbefalte innlegg

  • Svar 100
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 4 months later...

Heisann!

Skikkelig pen Ascona du har!!

Vurderer selv å kjøpe en Ascona B og gjøre litt morrosaker med den... så da kanskje du kan svare meg, som ikke har så greie på Opel, hva slags bil 2.4i motoren stammer fra? :) Effekt originalt?

 

Nok en gang, pen bil!

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Skikkelig pen Ascona du har!!

Vurderer selv å kjøpe en Ascona B og gjøre litt morrosaker med den... så da kanskje du kan svare meg, som ikke har så greie på Opel, hva slags bil 2.4i motoren stammer fra? :) Effekt originalt?

 

Nok en gang, pen bil!

 

 

Tar meg friheten til å svare jeg :P

 

Vil nå tro at 2,4i motoren stammer fra en Omega 2,4

men skal du lage deg en morro Ascona så ville jeg nok heller gått for en c20xe motor

VW Golf mk1 Cab

Opel Ascona B Rallybil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann;)

Ja motoren er ifra omega 2,4. er 125hk å 195nm orginalt.

funker heilt greit med 2,4 ja! greit drag ifra bunn av, å drar likt hele veien opp til ca 170;) c20xe er jo bra greier det og men er ganske overaska over att denne drar såpass jeg! fin å sladde med;)

å blir nok bedre når jeg får somla meg til å ta ut motoren å montere turbo kitet... TTT

bilen ser helt grei ut den enda... men om noen uker begynner jeg å pusse ned hele bilen! var litt småtteri her og der, å siden jeg har en kompis som driver med oppretting av biler hjemme kunne jeg låne plass hos han til å klargjøre bilen til lakk:) tar det meste selv, så fikser han finsparkling å slikt etterpå.

så blir det lakkering hos en han bruker på sine egne biler.. sparer noen kroner på det;)

 

Trur ikke det var denne som var med i breisladden nei.... men den ser ganske lik ut ja! men han har vel noen hk mer enn meg. den bilen er foresten kræsja etter hva jeg har hørt.. men er under oppbygging igjen:cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår