Gå til innhold

NicoLoco: Lexus IS 200 Turbokonvertering

Ranger emnet


nicoloco

Anbefalte innlegg

  • Svar 559
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hm:) stavanger-larvik..

 

Det betyr at du kjører via kr.sand?! du kan jo stoppe for en kopp kaffe en plass, så kunne vi møttes og sett litt på bilen? iom at du bor så langt nord er det nok ikke mange anledningene jeg får til å se litt ihvertfall :)

 

Svein

 

Jeg er i Kristiansand rundt kl. 22-23 på Søndag, så dersom du er våken da plinger jeg selvsagt på... Skulle bare mangle, det.

BMW e36 318ia

Nissan Primera 2.0GT

Lexus IS 200 TIC solgt

Renault Laguna 2.0 RT solgt

If I gave a shit, you'd be the first to get it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan legge om til vinterdekk på Johs Lunde ved Shell på Forus. Forus ligger 5 min utenfor Stavanger, ved motorveien, skal ikke være noe problem å finne frem:)

 

kart.jpg?t=1164193486

 

Søndag kl. 17:00. Skal jeg få dekkene tilsendt dit kanskje? Det må jo la seg gjøre, ja.. tanken er særdeles god! Takk skal du ha, kjenner du noen der kanskje?

BMW e36 318ia

Nissan Primera 2.0GT

Lexus IS 200 TIC solgt

Renault Laguna 2.0 RT solgt

If I gave a shit, you'd be the first to get it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten, noen som skal fra Stavanger til Larvik eller en eller annen plass på strekningen? Tar gjerne med noen, kan bli kjedelig å kjøre aleina og det er jo mye hyggelige folk her som gjerne kan få sitte på! :)

 

Edit: Eventuelt fra London? =)

BMW e36 318ia

Nissan Primera 2.0GT

Lexus IS 200 TIC solgt

Renault Laguna 2.0 RT solgt

If I gave a shit, you'd be the first to get it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tviler vel på at Johs Lunde leverer ut dekk på en søndag, men går vel an å høre med dem om dem gidder å levere ut likevel. Alternativt kan du høre om noen på forumet gidder hente dekkene på lørdagen og ha dem liggende til du kommer på søndag..?

 

Appropos London:

 

Fant ingen ledige flyvninger på spesifisert dato.

Ingen ledige flyvninger på utreise.

 

Ledig 1. des men til 2600,-...

- Thorstein Klingenberg

- Porsche 911

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner ingen der nei. Men ta å ring å hør med dem, dem kan jo evt sette dem inne på Shell stasjonen til deg, som har åpent søndager. Byggene ligger tross alt vegg i vegg. Og har du betalt på forhånd, er vel det ingen problem. Legge om dekk kan du også gjøre på plassen der, bare sørg for å ha med jekk og hjulkryss! Jeg kan evt. stikke innom å si hei, og ta en kaffekopp når dekka skal skiftes.

 

Ring å hør på:

 

Johs Lunde Dekkservice, tlf: 51 80 03 00

 

EDIT: Tenkte over ordet "legge om", skal du ha vinterdekk på felga på bilen, blir det et større problem.. Bare si at de skal hive de på 16" stål eller no..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok, saken er den at jeg ikke HAR 16" stål. Jeg er altså ute etter å kjøpe felger, boltesirkel er 5x114,3, ET 45. JEG MÅ HA RIMS 16" eller større. Helst med vinterdekk... Takk!

 

 

De har jo på Johs Lunde... Men uansett, skulle bare blitt i Stavanger, mildt og godt her:D 6 grader og regn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke sette over penger til noen her som bor i stavanger da? Så hvis de er greie og drar og kjøper dekk og felger til deg en av dagene før søndag, så ordner det seg på søndag? :)

 

Dude, jeg har felger. Skal bare få lagt om dekk på felgene jeg har. Kunne bare ha sendt dem til Tollpost Stavanger, det hadde ikke vært noe problem... Jeg må finne noen som kan legge om dekkene for meg på søndag kl. 17:00, har funnet dekk brukt...

BMW e36 318ia

Nissan Primera 2.0GT

Lexus IS 200 TIC solgt

Renault Laguna 2.0 RT solgt

If I gave a shit, you'd be the first to get it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir tromsøtur først til sommeren, KANSKJE til påske.. vi får se hvordan det går med alt annet som skjer i livet mitt med tanke på jobb og lignende... :) Sommeren blir det uansett, tipper jeg....

BMW e36 318ia

Nissan Primera 2.0GT

Lexus IS 200 TIC solgt

Renault Laguna 2.0 RT solgt

If I gave a shit, you'd be the first to get it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår