Gå til innhold

NicoLoco: Lexus IS 200 Turbokonvertering

Ranger emnet


nicoloco

Anbefalte innlegg

Etter min mening så skal tråder startes når man har fått bilen, evnt har begynt på prosjektet.. Er alt for mange "Skal kanskje kjøpe meg Supra" type poster, eller "Turbokonvertering kanskje til neste år"..

 

Men i Nicos tifelle er det vel egentlig firma som skal montere turbo på bilen sin skyld, er de som drar ut tiden, hvis alt hadde gått etter planen hadde det nok kommet bilder og info i denne posten for lenge siden.. :)

"One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 559
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Til alle som ikke tror at jeg har en Lexus: Dere har HELT rett, jeg har en Toyota Yaris Limo.

 

Til alle dere believers: Takk for støtte, det er gutta i U.K som svikter meg gang på gang, og jeg poster updates så SNART bilen er ferdig!

 

haddde ikke klart ventetiden uten bilforumet! ;)

BMW e36 318ia

Nissan Primera 2.0GT

Lexus IS 200 TIC solgt

Renault Laguna 2.0 RT solgt

If I gave a shit, you'd be the first to get it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til alle som ikke tror at jeg har en Lexus: Dere har HELT rett, jeg har en Toyota Yaris Limo.

 

Til alle dere believers: Takk for støtte, det er gutta i U.K som svikter meg gang på gang, og jeg poster updates så SNART bilen er ferdig!

 

haddde ikke klart ventetiden uten bilforumet! ;)

 

...og den søte hunden!

 

 

Fått noen ny forklaring på hvorfor mappinga ikke ble ferdig denne gangen heller?

- Thorstein Klingenberg

- Porsche 911

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser jeg deg i tromsø til sommeren hvis du har fått tilbake bilen din ? :)

 

hehe.. DEFINITIVT!

 

Jeg er lei av å vente, jeg driter i hvorfor bilen ikke ble mappa ferdig.. Som en vis mann en gang sa: "Jeg betaler ikke deg for en jobb, men for resultater!"

 

Våger meg så langt som å si at jeg henter den neste helg, noen som tror meg? Ikke jeg heller!

BMW e36 318ia

Nissan Primera 2.0GT

Lexus IS 200 TIC solgt

Renault Laguna 2.0 RT solgt

If I gave a shit, you'd be the first to get it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.. DEFINITIVT!

 

Jeg er lei av å vente, jeg driter i hvorfor bilen ikke ble mappa ferdig.. Som en vis mann en gang sa: "Jeg betaler ikke deg for en jobb, men for resultater!"

 

Våger meg så langt som å si at jeg henter den neste helg, noen som tror meg? Ikke jeg heller!

 

 

Må si jeg er inponert over tolmodigheten din, men hadde jeg vært deg så tror jeg hadde dratt ned til gutta i U.K nå og hentet bilen. Hvis det kun er mapping som står igjen så er det vel ikke noe i veien for å gjøre det her hjemme.

Lei en bilhenger få med deg et par kompiser og dra på roadtrip til england og hent bilen. da får du jo også sett om de har gjort alt de har sagt de har gjort med bilen ;)

 

Mvh

- Ford focus 2000

- Vespa 50 special 79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eller kansje fordi bilen nå er slakta i masse deler og solgt til en hel hau gangstere in UK. og de sender deg en masse fake bilder mens de nå sakte men sikkert legger ned og flytter slakte verkstedet !+!?

 

 

Kanke fatte at folk faktisk har baller nokk til å bare sende bilene sine til utlandet for å få dem tuna...!

 

Skal ikke se bort i fra at Nico blir tilbudt et par lykter av en polakk og at skiltene hans dukker opp på en Russisk side som tilbyr European Plates til en billig penge.

 

Men Nico, helt seriøst, det koster ikke så mye med Ryanair tur-retur til England. Ta deg en hyggelig weekend der og besøk bilen din samtidig.

 

 

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke nødvendig for meg å reise over da bilen skal være klar for avhenting til helga. Må se om jeg får henta den til helga eller om jeg må vente til like over, men jeg oppdaterer når jeg vet noe HELT konkret. Noen som tror meg? ikke jeg heller

BMW e36 318ia

Nissan Primera 2.0GT

Lexus IS 200 TIC solgt

Renault Laguna 2.0 RT solgt

If I gave a shit, you'd be the first to get it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en positiv ting : du har vel spart litt bensinpenger i mellomtia ? ;)

 

du betaler fastpris for jobben ja?

 

fastpris? dude, jeg betaler spottpris! :) Neida, det er ikke så billig, men det har ikke kosta meg noe ekstra at de har brukt lang tid, tvert imot

BMW e36 318ia

Nissan Primera 2.0GT

Lexus IS 200 TIC solgt

Renault Laguna 2.0 RT solgt

If I gave a shit, you'd be the first to get it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er reiseplanen klar.

1. Desember kl. 22:15 reiser jeg fra Torp Lufthavn.

2. Lander på Stanstead. kl. 23:45

3. Sjekker inn på et DÅRLIG hotell ved Stansted

4. 08:00 Står bilen min utenfor og venter på meg sammen med mekanikeren.

5. 11:30 Kjører mot Newcastle

6. 20:30 Ferga fra Newcastle til Stavanger

7. Ankommer Stavanger 3. desember kl. 16:00 norsk tid

8. JEG MÅ FINNE EN PLASS DE KAN LEGGE OM TIL VINTERDEKK TIL MEG I STAVANGER

9. Kjører fra Stavanger til Larvik, beregnet ankomst ca. kl. 02:00 natt til Mandag.

10. JEG HAR BILEN MIN HJEMME!

 

Trenger som nevnt hjelp med punkt nr. 8, noen som vet hvor jeg skal ringe for å ordne dekk og få omlegging ved 17:00 tiden i Stavanger en SØNDAG?

BMW e36 318ia

Nissan Primera 2.0GT

Lexus IS 200 TIC solgt

Renault Laguna 2.0 RT solgt

If I gave a shit, you'd be the first to get it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er reiseplanen klar.

1. Desember kl. 22:15 reiser jeg fra Torp Lufthavn.

2. Lander på Stanstead. kl. 23:45

3. Sjekker inn på et DÅRLIG hotell ved Stansted

4. 08:00 Står bilen min utenfor og venter på meg sammen med mekanikeren.

5. 11:30 Kjører mot Newcastle

6. 20:30 Ferga fra Newcastle til Stavanger

7. Ankommer Stavanger 3. desember kl. 16:00 norsk tid

8. JEG MÅ FINNE EN PLASS DE KAN LEGGE OM TIL VINTERDEKK TIL MEG I STAVANGER

9. Kjører fra Stavanger til Larvik, beregnet ankomst ca. kl. 02:00 natt til Mandag.

10. JEG HAR BILEN MIN HJEMME!

 

Trenger som nevnt hjelp med punkt nr. 8, noen som vet hvor jeg skal ringe for å ordne dekk og få omlegging ved 17:00 tiden i Stavanger en SØNDAG?

 

Du kan legge om til vinterdekk på Johs Lunde ved Shell på Forus. Forus ligger 5 min utenfor Stavanger, ved motorveien, skal ikke være noe problem å finne frem:)

 

kart.jpg?t=1164193486

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår