ss242 Skrevet Januar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2007 bare jeg som syns dette er en liten fittebil(unskyld uttrykket) som gjør at volvo nå bryter med ALT som har gjort volvo til volvo!? lage en bil for å ta opp kampen i småbilklasen? hmh jaja så ikke bare skal de ha fremhjulsdrift, men ballongformer og småbiler skal det også være.. jaja.. holder meg til 2-7-9 jeg, så lenge det går! De har da hatt mye smått før. 66 og 340 f.eks, vil da si at C30 er 1000x fremskritt i forhold til 340. Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoRsport Skrevet Januar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2007 De har da hatt mye smått før. 66 og 340 f.eks, vil da si at C30 er 1000x fremskritt i forhold til 340. P1800ES og 480 også... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
methano Skrevet Januar 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 Fikk inn en knall rød C30 m/bodykit og hvitt skinn igår ettermiddag her på jobb.. Dønn støken bil, bilder gir den ingen rettferdighet.. !!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Januar 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 Jeg var og prøvekjørte en slik her om dagen. 1400 kg inkl fører, 110 hk 1.8 diesel med originalt senkesett. Bilen var som en drøm å kjøre! Jeg ble litt overrasket over at det ikke var plass til mer enn 4 personer i den, til gjengjeld er det plass til fire lange personer - det har jeg aldri opplevd i en liten bil før. 1.8'n hadde forbausende godt bunndrag, og dro rimelig godt, men forbikjøringer i oppoverbakker er ikke den motoren beregnet på... :( Blir det så jeg kjøper meg nybil til sommeren, så blir det nok en slik med 2 liter - enten bensin eller diesel, usikker... Etterhvert kommer den også som C30R... :D 315 hk og awd... :D:D:D:D Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Volvo_gutten Skrevet Januar 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2007 Så reklame for den i avisa i dag....bilde av hekken, ikke fronten! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jan_85 Skrevet Februar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2007 volvo har jo prøvd seg på småbiler tidligere! men 360en har vel ikke akkuratt vert den største hitten til volvo! men må ei jeg har litt troen på denne å dagens marked! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet Februar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2007 Min hadde gjerne tatt en 2.0d med røde tepper, sort delskinn og hvit lakk, eneste jeg ser som litt underlig, er at både 1.6d og 2.0d leveres med 5 gir? 6 gir i 2.0 dieselen ihvertfall. Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Februar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2007 Jeg var og prøvekjørte en slik her om dagen. 1400 kg inkl fører, 110 hk 1.8 diesel . 1.8'n hadde forbausende godt bunndrag, og dro rimelig godt, men forbikjøringer i oppoverbakker er ikke den motoren beregnet på... :( Sikker på at det var 1,8? Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenut Skrevet Februar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2007 Er vel en 1,6? Siter Mvh: Knut Olsen 03 Passat TDI 4motion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Februar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2007 ingen merker er vel helt seg selv lenger uansett...det er jo kun snakk om økonomi Noen er... De fleste av de kommer fra et land der det spises mye ris, rå fisk og hvor folk er kortvokste med rare fetisher. Ontopic: Synes C30'en er den peneste Forden av alle. Det er også hyggelig med litt hjemmekoselige rekkefemmere under panseret; de gir en flott avveksling fra alle de ekle TDi'ene, TDCi'ene, i-CTDi'ene og resten av mølet man druker i til daglig. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet Februar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2007 Noen er... De fleste av de kommer fra et land der det spises mye ris, rå fisk og hvor folk er kortvokste med rare fetisher. Ontopic: Synes C30'en er den peneste Forden av alle. Det er også hyggelig med litt hjemmekoselige rekkefemmere under panseret; de gir en flott avveksling fra alle de ekle TDi'ene, TDCi'ene, i-CTDi'ene og resten av mølet man druker i til daglig. I svenske AMS får den tunge R5-en mye av skylda for det uharmoniske oppsettet, hard framme, myk bak. C30 er en virkelig lekker bil, men det er en ting som får meg til å lure: Hvis C30 er en bybil, hvorfor har den ikke hattehylle bak? Det slår meg som svært ufordelaktig å ha en bybil som man ikke kan gjemme ting i. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Februar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2007 De finere ting hva angår vekt, vektfordeling og understellsoppsett skal jeg ikke begi meg ut på å kommentére. Jeg er bare én i rekken av mange som elsker lyden, feelingen og det sovende potensialet i Volvos (forsåvidt óg Audis) varemerkemotorer. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenut Skrevet Februar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2007 Så en rød C30 med orginal styling i byen i går, syke for en nydeli bil, peneste orginale nye bilen på markedet. Siter Mvh: Knut Olsen 03 Passat TDI 4motion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Volvo_gutten Skrevet Februar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2007 http://www.volvocars.no/campaigns/Local/VolvoC30_site.htm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg