Gå til innhold

Norges feteste 35i front!!

Ranger emnet


AndyB

Anbefalte innlegg

  • Svar 112
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Så var det sparkling og puss av hele bilen..

 

Photo-0122.jpg

 

 

Photo-0169.jpg

Panseret hadde endel rustprikker og noen bulker.

 

 

Photo-0133.jpg

Taket hadde en liten rustprikk

 

 

Photo-0132.jpg

Litt jobb med høyre bakdør også

 

 

Photo-0173-1.jpg

 

Her er det blitt skade etter en DTM potte som har brent plasten. (sorte fleken)

 

Har også tettet igjen hullene til tauekrokene. og kappet vekk tauekrokene da.. For nå får jeg jo avtagbart hengerfeste.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så var det front maska.

 

Bestilte maska fra Tyskland og betalte 400,- inkl frakt.

 

men som sagt... man får det man betaler for.

 

Passformen var grei, men jeg måtte jevne ut hele midtpartiet da dette var litt ujevnt.

 

Photo-0179.jpg

 

dessuten var festene veldig tynne slik at når skruene blei strammet til ørlittegrann kom det sprekker i glassfiberen.

 

Dette blei løst ved å støpe inn skiver i metall. håper dette er bra nok..

 

Photo-0181.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det der er klaring nok, trenger ikke mer klaring ingenting som flytter på seg noe særlig i sving dette..

 

Stemmer det.. Er ikke noe stress i det hele tatt. Men har planr om å bytte ut senkesettet med et som er justerbart... Så da blir skåla mindre og dermed mere klaring.. men det er ikke derfor jeg skal bytte da...

 

>>>HOW LOW CAN YOU GO<<<< :drive2 Mye skal ha mer... ;)

 

Her er bilder av votex spoileren forresten..

 

Photo-0240.jpg

Photo-0239.jpg

Photo-0235.jpg

 

Var det sånn du ville ha thagoo??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh. Lurte litt på en ting Andy. Ser du har tatt av bakluken. Har du bare kappet ledninger og slanger og satser på å skjøte alt eller skal du trekke det tilbake på plass der det lå? Det vil jo i så fall være tidenes drittjobb?

 

Hehe. Jeg synes nå sparkling og slikt er mer drittjobb jeg da men :) Ser ut som på ene bildet at han har tatt ut av alle ledningene og hengt de ned på høyresiden

1998 VW Passat 1.8T Tiptronic

X: 1990 Volvo 240 GL B230F (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen tvil om at sparkling og pussing er den største drittjobben.

 

Kabler i bil er jo egentlig yrket mitt så det pleier å gå bra.. ;)

 

Hvis du plukker av dekselet nede på venstre side i bagasjerommet finner du noen kontakter til et kabelsett som går oppover stolpen på venstre side. fjern plasten her koble av spyllevæske slangen og dra hele kabelsettet ut.

 

Hvis du har sentrallås kan man på høre siden løsne vakum slangen inn på pumpa til tanklokket for deretter å dra den gule slangen helt ut.

 

Kan være kjekkt å være et par stykker når luka skal av og på.

 

selv så fikk jeg kun hjelp av to kosteskaft... :shake

 

GIkk tilslutt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår