Gå til innhold

Norges feteste 35i front!!

Ranger emnet


AndyB

Anbefalte innlegg

ser ut som er artig prosjekt.. kjenner igjen blå fargen forresten, var en lokal fyr her som hadde den blå bilen før..stig Ø. ikke sant?

 

 

Stig ja.. stemmer det...

 

Var en G60 med mye fine deler på. plukka av alt av interiør,justerbart senkesett m/g60 bremser, kromme rails, mye karroserideler, DTM potte, mm.

 

Pruta bilen fra 20.000 til 10.000 og solgte motoren som stod i for 10.000 og bremsekraftforsterkeren for 3,500 og annet stæsj så jeg fikk totalt 15000 tilbake.

 

Grei deal det..

 

Han Stig fikk til en fin blåfarge han, men synd han ikke hadde noe kode el. må skanne fargen før lakkering.

..

Her er et dårlig bilde av delebilen...før den ble utsatt for hærverk

 

Photo-0037.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 112
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har du in.pro lyktene i hus? Hadde du giddi og lagt ut et par ordentlige bilder av dem? Vurderer og kjøpe dem, og vil gjerne se dem fra noe annet en fabrikkbildene ;) takk

___________________________________

-1990 Mazda 626 GLX Coupè 2.2i

x1989 VW Passat 1.8 GT Stasjonsvogn stjælt..

x1986 Toyota Corolla DX 1.3 vraket

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har noen bilder ja..

 

Her er det prøvemontert bad look grill, evo fanger, inpro lykter, og optx gøftelys m/xenon fylte H3 pærer for litt hvitere lys.

 

Blir drit fett med å bare bruke diode parklysa i kombinasjon med grøftelys.. ser bra ut.. :cool:

Photo-0092.jpg

 

Photo-0093.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ville du ha gjort meg ein tjeneste??

du nevnte at du har ein 9a 16v motor. eg og har ein slik som skal i jettaen min og lure fælt på kva ledninger som skal kor.

 

så eg lure på om du gidder å ta eit par bilder av motoren av div. følere, sensorer osv osv.

 

arti proskjet forresetn;)

-vw golf v 1,9 tdi (tddi)

-vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v

-vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip)

-vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip)

ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kult å høre at det ikke bare er meg som syns dette blir tøft...happyhappy

 

Er det ikke sånn at alle kontakter på ledningnettet på vag er ulike?

At en kontakt kun passer til en føler, slik at man ikke kan bomme??

 

Har bare mobilen å ta bilde med, men kan se om jeg får det til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Derja! Tusen takk for bildene! :) De lyktene ser jo faktisk dritbra ut!

 

Er veldig fornøyd med de ja... Fikk veldig fort kondens i dem, men har tetta dem med silicon og fett i kontakta, så nå er det problemet helt borte...

 

Kunne jo godt ha gitt bedre lys da syns jeg men... Er jo bedre en orginale lykta..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er veldig fornøyd med de ja... Fikk veldig fort kondens i dem, men har tetta dem med silicon og fett i kontakta, så nå er det problemet helt borte...

 

Kunne jo godt ha gitt bedre lys da syns jeg men... Er jo bedre en orginale lykta..

Ja.. men dette er jo ikke de dyreste lyktene heller da.. men de ser jo veldig bra ut! kommer vaffal til og teste dem ut! :)

___________________________________

-1990 Mazda 626 GLX Coupè 2.2i

x1989 VW Passat 1.8 GT Stasjonsvogn stjælt..

x1986 Toyota Corolla DX 1.3 vraket

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår