Gå til innhold

Lite tips om hva man legger ut på forumet.

Ranger emnet


boXer

Anbefalte innlegg

Bare tenke jeg skulle legge ut et lite tips til alle mann...

 

Det er flere som legger ut bilder og filmer av folk som kjører over fartsgrenser osv. Pass på at disse videoene/bildene ikke inneholder NOE som kan brukes som bevis eller gi noen hint om hvem som kjører sitter på osv.

 

Vi vet at purken leser dette gode forumet, og det er ikke så dumt å ha i bakhode.

 

Fakk the police og god tur osv.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jepp... regnr og div er ikke no gull å ha meg på film... iofs så er det ikke no gunstig å ha med bilen fra utsiden på film ved sånne ting uansett...

 

men text er jo greit nok, for det kan vel ikke brukes som bevis? Gjør vel ikke annet enn å juge her??

Selv hadde jeg 1500km/h på vei hjem fra jobb i dag, gjennom ski sentrum.. :D

Mon tro om det blir brukt som bevis... :rolleyes:

-- http://www.jwcompetition.com --

(under construction)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Silverboy

Jepp... regnr og div er ikke no gull å ha meg på film... iofs så er det ikke no gunstig å ha med bilen fra utsiden på film ved sånne ting uansett...

 

men text er jo greit nok, for det kan vel ikke brukes som bevis? Gjør vel ikke annet enn å juge her??

Selv hadde jeg 1500km/h på vei hjem fra jobb i dag, gjennom ski sentrum.. :D

Mon tro om det blir brukt som bevis... :rolleyes:

 

Det man skriver er jo bare bullshit, så det er ikke no farlig. Eller så vill jeg fått bøter får å si 'Fakke the plice' :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fint hvis vi har de svarte og hvite med oss, for jeg trenger en liten kommentar på hva de synes om større ikke godkjente bremser i henhold til "biltilsynet" på bilen min :)

Vil de stoppe meg fordi jeg ønsker bedre sikkerhet ???????????

(Resten av bilen vil være godkjent av meg såklart. Jeg stoler ikke på Veitrafikk stasjonen og bil produsenten)

"mk1classic"

'83 Golf GTI Rabbit

'83 Golf GTI "Prosjekt"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

politiet vet mer enn man aner.. satt sammen med en kompis hos en "bekjent" da faren til wegard ringt oss og sa at vi ikke burde være hos han "bekjente". noen kollegaer av faren til wegard(pol10) hadde fått med seg at vi ikke burde være der, og sagt fra til faren til wegard..

skjønner du eller, de vet MYE!!! de skulle visst ta han for no dopgreier.

fortsatt ikke skjønt hvordan de fant ut at det var meg og wegard som var der da.. sært

- 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver

- 1992 mx5 - Trackday toy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pol10 vet mye mer enn vi tror..

i mine yngre dagene drev jeg med illegale saker.. en kveld jeg skulle selge noe til en kar. det var bare meg, han og en kompis som viste om det så plutselig stod pol10 på døra!! de sa at de vet mye mer enn vi tror :mad:

 

etter den kvelden turde jeg ikke å drive med sånt mere. *englebarn*

- 87 Mitusbishi Colt chicken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ibizaturbo

Det hadde gjort seg om politiet hadde satt opp en aldri så liten, skjult kontroll på "stripa" litt før man dukket opp :(

 

Mvh Marius

 

 

Jeg var ute å tok noen drag av stripe her om dagen jeg. De ble ikke særlig imponerte da.

hehe lurer på om noen tok den jeg

One life. Live it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår