Tomelitn Skrevet September 5, 2006 Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 neeeeida, ikke vist du har kompiser :P er langt mellom hver plass dem har sånne ting har oppe i nord :/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Streets Skrevet September 5, 2006 Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 uanz mr tomelitn.. vi har jo ørten kaliptera.. så vi prøve oss bare fram :D men du skal vel kromme,polere osv dem også nu ! :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW-HS Skrevet September 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 kalipterene tar du bare ut stempelet , lufteskruen og slangen.. den er jo ikke delt på golfen da! framme har jeg plukka fra hverandre, men det er bak som er problemet, der er den tappen som håndbrekkvaieren skal festerst i, der går and å dra ut en halv cm, men der er det bom stopp, og dessuten får jeg ikke ut stempelet heller Siter vw golf 1 1.1 -83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomelitn Skrevet September 5, 2006 Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 ja det skal jeg love deg, skal ikke gi meg før jeg bruker AUTOSOL som deodorant :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW-HS Skrevet September 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 neeeeida, ikke vist du har kompiser :P er langt mellom hver plass dem har sånne ting har oppe i nord :/ hehe. ja, er bare å komme en tur det, har kjørt til troms herfra en gang, og det var en grunn til at jeg tok fly nedigjenn:p ikke korte turen det Siter vw golf 1 1.1 -83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW-HS Skrevet September 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 ja det skal jeg love deg, skal ikke gi meg før jeg bruker AUTOSOL som deodorant :D ja, regner med at polerte kaliptere holder seg fine leeeenge:p Siter vw golf 1 1.1 -83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomelitn Skrevet September 5, 2006 Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 nei det tar sin tid, men det er bare kos så lenge det er i en einzer, og man har litt selskap da :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW-HS Skrevet September 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 nei det tar sin tid, men det er bare kos så lenge det er i en einzer, og man har litt selskap da :P hadde jeg bare hatt einser å kjøre med nå!! har bare kjørt den 1 km og det var ca uten bremser og brekte fjærer:p men selskap må til ja:) Siter vw golf 1 1.1 -83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomelitn Skrevet September 5, 2006 Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 ja skulle hatt en av mine 3 på veien nå ja, skal ikke stå på at det klør i fingra på å få den på veien :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW-HS Skrevet September 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 ja skulle hatt en av mine 3 på veien nå ja, skal ikke stå på at det klør i fingra på å få den på veien :D skulle egentli hatt einser til bruksbil også, slik jeg ikke blir utolmodig med prosjektet:p Siter vw golf 1 1.1 -83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomelitn Skrevet September 5, 2006 Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 har prøvd det, men det blir bare til at man må bare gjøre dette, så dette, så dette, nei faen må bare ta denne av, nei piss demonterer alt osv osv :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Streets Skrevet September 5, 2006 Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 VW-HS: ja vet, den gjennomgangen bak der håndbrekkwirene kan være sykt rusta.. jeg bøyde den bare helt sammen på en bil, men var jo helvette å få det der rett igjen, ble ikke 100% liksom.. men wirene gikk jo gjennom. Du kan jo prøve å få den ut, så for du dreiv opp en ny sånn "tapp" med hull i å slår bare en liten sveis på den. Og kalipterene bak, er det 2 "utgravninger" på stemplene ? Isåfall er det stempler som må skrues ut.. samme visst du skal ha de sammen, da må du skru *piss*. Ehh.. btw.. kaliptere bak ? er det ikke en 1.5 ffs ? :P Har du fått til med drivakslingene fremme? Du setter jo bare ett maskinspett mellom hjulboltene ute, så du for holdt fast, så bruker du evt en kopp med torx eller hva det er som er inne på drivakslingen, eller så gjør du som jeg og tomelitn. Meisel, hammer + wisegrip tang ;) funker hest! :D og den store muttern i midte.. hallo, har du ikke trykkluft og muttertrekker?:heyyou: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomelitn Skrevet September 5, 2006 Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 eller så gjør du som jeg og tomelitn. Meisel, hammer + wisegrip tang ;) funker hest! :D :hide wisegrip tang, jeg nei :P LOL Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet September 5, 2006 Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 Nå skal jo du syrebade calipperene dine sammen med andre biter, men for det jeg betalte for å få mine sandblåst + lakk + overhalingssett kunne jeg like godt ha kjøpt nye... Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomelitn Skrevet September 5, 2006 Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 maloi: har ikke du en pris på nye kaliptere ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg