VW-HS Skrevet September 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 da var bilen begynt å bli rustfri under (ikke sveisa der det skal gjørest) så i kveld trengde jeg ikke kveldsmat, ble god og mett på rust og gammel tectyl lenge før jeg var ferdig:) slipte litt på bremsene mine også, begynner og bli fine:) Siter vw golf 1 1.1 -83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW-HS Skrevet September 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 Men det er en ting jeg lurer på, hva betaler dere for sveisegass? vet det er dyrt, men synest prisen jeg fikk var skyhøy, 2500,- for å leie 20-litersflakse ett år, pluss 710,- per påfylling (3200,- og betale første gang altså) Siter vw golf 1 1.1 -83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet September 4, 2006 Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 Men det er en ting jeg lurer på, hva betaler dere for sveisegass? vet det er dyrt, men synest prisen jeg fikk var skyhøy, 2500,- for å leie 20-litersflakse ett år, pluss 710,- per påfylling (3200,- og betale første gang altså) ca 700,- for fylling og 4,- dagen i leie er vanlig over hele landet. Trikset er å ha en flaske ekstra som man leverer etter 1 uka elns ;) Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW-HS Skrevet September 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 okey, får se om jeg finner en plass de leier ut dag for dag, eller fått kjøpt gjennom jobben:p Siter vw golf 1 1.1 -83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet September 5, 2006 Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 ManiaCoupe: I de butikkene jeg handler i bruker de å notere serienummeret på flaska. ;) VW-HS: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=78609 - Tips: Kjøp 11L gass fremfor 5L ev leie av 20L til MIG/MAG. Nå får du også 10L kjøpeflaske fra Yara. :thumb EDIT: Jeg var i siget, så jeg :puke: opp Gassflasker og gass - Kjøp/leie tråden.. Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW-HS Skrevet September 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 takk for at du rydda opp skody;) i dag har jeg plukka fra verandre kalipterene fremme, det gjikk greit, men må nok skifte stempelet eller hva det heter: prøvde meg bak også, men hadde ikke boka på golf 2 gti 8v, og ikke forstod jeg noe av det, er stempelet festa der på noe vis? og hvordan får jeg ut "splinten" til håndbrekket? Kansje vanskelig å forstå hva jeg mener, men håper noen har gode råd likevel:) Siter vw golf 1 1.1 -83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomelitn Skrevet September 5, 2006 Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 er det mulig å bare plukke den fra hverandre å sandblåse, eller må man være forsiktig med noe ? vil pusse mine opp men er blank på sånne ting ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW-HS Skrevet September 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 selve sylinderen og gjengene til bremseslange og lufteskru er vel ikke så kult å sandblåse tror jeg, men jeg lurer på å syrebade de da, men må bare finne ut om det går and, eller om det gjør noe med overflatene som allerede er fine o glatte Siter vw golf 1 1.1 -83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomelitn Skrevet September 5, 2006 Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 ja bare hyl ut hva du finner ut, jeg vil gjerne vite om det er mulig eventuelt blir bra :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW-HS Skrevet September 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 en ting er i alle fall sikkert, lettvindt er det med syrebad:P skal samle opp alle deler som kan galvaniserest, og de som bare skal syrebadest, så skal det bli orden på sakene:) Siter vw golf 1 1.1 -83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomelitn Skrevet September 5, 2006 Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 ja syrebad er noe som må gjøres av firma ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW-HS Skrevet September 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 jeg skal i alle fall gjøre det, men så vidt jeg vet, er det saltsyre som blir brukt, så om du får tak i det, kan du nok gjøre det selv, men tror du må ha en del sertefikat å greier for å få kjøpe det, men jeg har kjendfolk i firma som driver med slikt:D Siter vw golf 1 1.1 -83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomelitn Skrevet September 5, 2006 Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 hmmm lurer på om jeg må komme ned å besøke deg en gang da (å ha med meg noen deler) :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW-HS Skrevet September 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 hehe. kan hende det blir billigere å finne er firma litt nærmere som driver med slikt da:p Siter vw golf 1 1.1 -83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Streets Skrevet September 5, 2006 Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 kalipterene tar du bare ut stempelet , lufteskruen og slangen.. den er jo ikke delt på golfen da! visst man evt sandblåser er det jo bare å gjenge opp igjen hullene, så blir det godt som nytt ;) ville gjenga opp uanz jeg visst man alikevel skulle pusse opp :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg