Vomaz Skrevet Juli 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2006 noen som har noen formening om det ville vært vanskelig å montert hyrølisk clutch fra en 740 i en 240, istede for wire?? Siter Veteranbrakke.. http://www.bilforumet.no/bilmerker/volvo/200-serien/275202-vomaz-volvo-245-83mod-diesel.html ----ALT TE SI TID---- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shorty85 Skrevet Juli 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2006 mente jeg leste noe om det på http://www.turboperformanceclub.com for en stund tilbake prøv og søk der... m90 i 240 tror jeg det var de tok for seg det... Siter http://www.bilforumet.no/kjopsalg/showproduct.php?product=5559&cat=500 http://www.bilforumet.no/kjopsalg/showproduct.php?product=5533&cat=500 Noen som har en pall med arbiedslyst?? Begynner og bli tomt:( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet Juli 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2006 er drit simpel. du skrur den fast. og bygger om pedalen.. så vanskelig var det ;) jepp jepp.. Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Juli 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2006 Sylindern er bolt on ja,men en må modde/forlenge pedalen Her er et bilde av pedalen jeg bygde om,før den er forlenget vel og merke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vomaz Skrevet Juli 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2006 takker for svar.. :) skal prøve på å se om ikke jeg får det til jeg også, ettersom jeg har alt jeg trenger nå (tror jeg) men da når motoren er ute.. Siter Veteranbrakke.. http://www.bilforumet.no/bilmerker/volvo/200-serien/275202-vomaz-volvo-245-83mod-diesel.html ----ALT TE SI TID---- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vomaz Skrevet Juli 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2006 da har jeg satt fram en pedalbrankett.. så nå blir det modding for hydrøylisk clutch :thumb Siter Veteranbrakke.. http://www.bilforumet.no/bilmerker/volvo/200-serien/275202-vomaz-volvo-245-83mod-diesel.html ----ALT TE SI TID---- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juli 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2006 Ta bilder og legg ut da! :) Edit: Hva er egentlig den praktiske forskjellen? Synes 740'n til en kammerat var klin lik min å cluche med, jeg... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vomaz Skrevet Juli 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2006 skal begynne modding i morgen.. el søndag.. men skal ta bilder;) jeg vil vare ha det, og folk sier at det er bedre enn wire.. så hvorfor ikke prøve? når man har det man trenger:thumb Siter Veteranbrakke.. http://www.bilforumet.no/bilmerker/volvo/200-serien/275202-vomaz-volvo-245-83mod-diesel.html ----ALT TE SI TID---- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vomaz Skrevet Juli 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2006 Siter Veteranbrakke.. http://www.bilforumet.no/bilmerker/volvo/200-serien/275202-vomaz-volvo-245-83mod-diesel.html ----ALT TE SI TID---- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oeb Skrevet Juli 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2006 Sikker på den hadde hydraulisk clutch da? Er vel GLT og noen få andre som har det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vomaz Skrevet Juli 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2006 Sikker på den hadde hydraulisk clutch da? Er vel GLT og noen få andre som har det. denne 740 tic'n har hydraulisk clutch... jeg tenkte å sette det over på 240n:thumb Siter Veteranbrakke.. http://www.bilforumet.no/bilmerker/volvo/200-serien/275202-vomaz-volvo-245-83mod-diesel.html ----ALT TE SI TID---- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.