Gå til innhold

Min Golf 1.6 GL

Ranger emnet


Burny

Anbefalte innlegg

  • Svar 813
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

alltså, ang lysbryter og tåkelys hørte jeg på møller her omdagen: har du tåkelys forran org. skal dette sitte i hovedlys bryteren, alltså at du kan dra den ut to hakk, det var slik jeg forstod det hvafall, og denne bryteren koster 1100kr, ja ELLEVE HUNDRE kr, ny :eek: men om det stemmer vet jeg ikke..syns igrunn ikke møller her i byn har så peil, menmen..er sikkert noen 3er guruer her som vet dette bedre enn både møller og meg her :)

 

det billigste alternativet blir jo å bare kjøpe en uorg. bryter med av/på funksjon, ett lysrele og koble opp tåkelysene forran selv :)

 

ellers, grattis med "ny" pen bil! ser ut som ett godt utgangspunkt! :thumb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

alltså, ang lysbryter og tåkelys hørte jeg på møller her omdagen: har du tåkelys forran org. skal dette sitte i hovedlys bryteren, alltså at du kan dra den ut to hakk, det var slik jeg forstod det hvafall, og denne bryteren koster 1100kr, ja ELLEVE HUNDRE kr, ny :eek: men om det stemmer vet jeg ikke..syns igrunn ikke møller her i byn har så peil, menmen..er sikkert noen 3er guruer her som vet dette bedre enn både møller og meg her :)

 

Dette stemmer.

Pris aner jeg ikke.

det billigste alternativet blir jo å bare kjøpe en uorg. bryter med av/på funksjon, ett lysrele og koble opp tåkelysene forran selv :)

 

Slik jeg gjorde det, om du ser i tråden min har jeg en tegning på hvordan enn kobler det også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange hakk kan du dra den ut..?

Min kan dras ut to hakk. Ett hakk ut så går tåkelysa fremme på (om dem hadde funka), og to hakk ut, så tror jeg tåkelysa bak skal gå på, men tror ikke dem fungerer heller.. :P

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ser ikke ut som du har noen tåkelys på bilen din originalt, og da har du heller ikke funksjon for tåkelys på bryteren i bilen.

 

Tåkelys kan tennes når bryteren står enten i park eller fullt-lys stilling, den trekkes ett hakk ut så lyser tåkelyset, og ytterligere ett hakk ut så lyser både tåkelys foran og tåkelys bak.

 

 

Du trenger da tåkelys, bryter, rele og ledninger for å få lys der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange hakk kan du dra den ut..?

Min kan dras ut to hakk. Ett hakk ut så går tåkelysa fremme på (om dem hadde funka), og to hakk ut, så tror jeg tåkelysa bak skal gå på, men tror ikke dem fungerer heller.. :P

 

Fuck.. Var det jeg tenkte meg..

Kan dra den et hakk ut, og da går tåkelysa bak på bare..

 

xGrape: Hvordan kan du se det?

- Vw Golf IV GTI

- X Vw MK2 VR6

- X Golf IV 1.6 Highline

- X Audi A4 1.8TQ

- X Min Badass Golf 3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp egen bryter med lys på og sett inn ei sirene som hyler om den står på og motor er av, evt reis på høggern og kjøp en bryter brukt. :)

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et rele er jo noe av det samme som en kontaktor hvis noen av dere som er her vet hva det er.

Med et rele så styrer du om det skal gå strøm gjennom det ved hjelp av en bryter, dermed blir det ikke noe særlig med strøm som går gjennom bryteren.

 

Hvis noen av dere skjønner :thanks

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår