Gå til innhold

Bilder: Streetmeet Ingierstrand

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

fler bilder? så det var noen som tok bilde borte ved 240 når jeg tok og la en stripe gummi:) veldigt intresert og se de bildene;)

 

hakke fått sett no bilder av den slitne 240'n min enda så.. henrik knipsa en hau av bilder så gatebil kommer sikkert til å disse bilen min :P hadde jo vært litt gøy..

1976 Scania 80 Super Partybuss * 1976 244 GL * 1978 242 L * 1989 240 Gl * 1991 245 GL * 1994 Nissan Skyline R33 GTS-T * 1997 Volvo 940 LT * 1998 Ford E-350 Econoline Powerstroke *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe... flott.. men hvor blir det av film og vidoene som alle snakket om dem hadde? :)

 

Luringene som absolutt skal burne og diverse andre er redde for å få publisert skiltnummerne sine på treff, og orker ikke selv å ta av skiltene før dem begynner å herje, så stakkarene som filmer/tar bilder må bruke masse tid på å sensurere.

 

Tar fort noen timer å sensurere skilter på en bil som spinner smultringer.

 

Her kan du henge ut idiotene som er redde for å vise bilen sin offentlig:

http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=126347

1983 VW Golf I GTI 16v

1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6

2009 VW Scirocco III TSI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Luringene som absolutt skal burne og diverse andre er redde for å få publisert skiltnummerne sine på treff, og orker ikke selv å ta av skiltene før dem begynner å herje, så stakkarene som filmer/tar bilder må bruke masse tid på å sensurere.

 

Tar fort noen timer å sensurere skilter på en bil som spinner smultringer.

 

Her kan du henge ut idiotene som er redde for å vise bilen sin offentlig:

http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=126347

 

Ta å spinn deg noen runder i revers da vettu DUST! Jeg kunne vel ikke vite at politiet kunne ta fra meg lappen før jeg burna. Men skal vi si at det ikke er lov til å børne på noen meet igjen da? Så kan vi se hvor morsomt det blir. Tror det ikke kommer til å være mange der da

Japanisce Industriabfall, nein danke!

audi s2 morrobil

audi s2 bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta å spinn deg noen runder i revers da vettu DUST! Jeg kunne vel ikke vite at politiet kunne ta fra meg lappen før jeg burna. Men skal vi si at det ikke er lov til å børne på noen meet igjen da? Så kan vi se hvor morsomt det blir. Tror det ikke kommer til å være mange der da

 

At du ikke kjenner regelverket er ikke deres problem, men det kan du ta i tråden som omhandler dette. ;)

1983 VW Golf I GTI 16v

1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6

2009 VW Scirocco III TSI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår