Gå til innhold

huff må selge gobiln....

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

:iconsm huff jeg må selge biln min og bygge hus. dama mi har satt

det som krav ettersom jeg har gjort henne gravid.

hva skal jeg gjøre? får vel bare høre etter, har nok litt lyst på hus selv.

men har ikke så my lyst te å selge bilen.

dette er en 87 mod orginal GTA. 350 tpi med tak og digitale instrumenter.

og er en av canada utgaven. denne er ikke importert, ikke mange av denne.....

det er ikke org felger da.....

har kjøpt mæ 5 ukers lottokupong så vest den slår inn. blir det ivertfaill itj nå salg.

 

 

http://biltorget.no/annonse.asp?ID=82004

 

dette er vel i gråsonen ang forumets regler......

håper ikke admin klikker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UFF!! Føler virkelig smerten din her!

 

Også har du jo "god optionsene" med digitale instrumenter og 350... er ikke så veldig mange av denne her i norge.

 

litt OT her. Hvor mange hest har bilen din? Tror jeg snakket med deg på 4de juli i fjor sjø! (var du der?!) fordi jeg snakket med en med en rød slik en med 350 og digitale målere i dashen.

1984 Recaro T/A 350

 

X - 1982 Recaro T/A

X - 1984 Chevy G20

X - 1969 Custom Beetle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med du "gjorde henne gravid" av egen fri vilje og at du har hørt om noe som heter prevensjon?

Ta vare på dama og ikke minst ungen. Kjøp hus. Dette er en del av livet og de aller fleste motorentusiaster kommer borti dette.

Bil er bil, men unger er unger. Sørg for at det blir folk av ungen(e) så kommer du deg ovenpå igjen om noen år og kan tenke litt bil igjen. Spiller du kortene dine riktig, har du sannsynligvis råd til mye mer bil enn du har idag også.

 

Driter du i ungen og han blir et hælvete, kommer du deg kanskje aldri nok ovenpå igjen til å nyte en tøff bil.

Don't listen to old racers who never won.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å si det sånn....

Det hadde ikke jeg gått med på..

Bare å bygge hus som er av en slik pris at du kan beholde bilen også....

Det hadde nå jeg gjort :thumb

 

Du kommer til å angre skikkelig..

Men lykke til i allefall...

Her er jeg helt enig med Bead-loc , du får ikke et hus for 150 laken, du merker ikke 150 laken når du bygger hus, ikke selg. :thumb Jeg har kjøpt hus, hatt biler, "bygd" bil etc. kjøpt hus igjen , solgt hus kjøpt små bruk, har unger på 8 år (tvillinger). Jeg startet bilhobbyen når jeg fikk ungene og du må ha en hobby, det hadde du når du traff dama di, og er det litt tak i dama venter a med skinn salongen til dere har råd uten at du selger bilen. Et bra tips er sett bilen til 200 laken, du får ikke solgt bilen, bilen blir i ditt eie:hello: :hello:

http://img216.imageshack.us/img216/9190/thattackmk0.gif

Pay no mind to those who talk behind your back, it simply means you are 2 steps ahead.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke uenig i mye av det som er sagt her selv om jeg mener ungen kommer foran bilen.

Hvis dama vrir det til at "ok, nå har du fått meg på tjukken, så nå er det bare å høre etter hva JEG og barnet vil ha" da er det varsko her!

 

Det er ikke DU som skal skaffe et hus til HENNE. DERE skal skaffe DERE et hus! Det er stor forskjell.

 

Hvis du får 150.000kr som du legger i deres felles hus, eier du 150.000kr MER av huset enn henne. Sørg for å få dette skriftlig i tilfelle skilsmisse. I og med at hun krever at du skal bidra med 150.000kr i deres felles bo, hva har hun å bidra med? Samme sum? Det bør hun. Hvis ikke virker det litt urimelig av henne. Det skal ikke være være nødvendig å snu opp og ned på levestandarden fordi om man slår seg sammen og kjøper et hus. Hadde bilen vært verdt så mye at det ville gjort stor forskjell på lånevilkår, lånesum el. hadde kravet vært mer forståelig. Men som det blir sagt her: 150.000 kr fra eller til på et hus til f.eks 1,5 mill er jo kun 10% og ikke stort mer enn forskjellen på bad med og uten fliser.

Dersom dere har null i egenkapital utenom bilen, vil imdlertid 150.000kr gjøre endel forskjell på lånevilkårene dere får i banken.

 

Jeg mener fortsatt ungen er mye viktigere enn bilen, men hvis dama viser seg å være håpløs å bo sammen med, kan det være likegodt å gi blaffen i hele hus- og dameprosjektet.

Betal bidragene. overhold samværsretten og prøv å være en sunn motvekt til alle sosialistkvinnfolkene barn idag er omgitt av fra fødsel til de er voksne.

Don't listen to old racers who never won.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår