vwgolf2 Skrevet Juli 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2003 sleng ut bilder av ting dere syns var kult, spessielt eller bare helt genialt fra helgens gatebil treff! :D jeg slenger ut bilder av noen biler som jeg syns var artige :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Juli 12, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2003 lav? hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Juli 12, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2003 jaja...japse er vel greit noen ganger det også :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Juli 12, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2003 p|mp! nice work!! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Juli 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2003 Du burde gjøre noe med fargene på kamera ditt hvis det går ann ;) (Jeg skal laste inn og opp bilder snart) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Juli 12, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2003 hms..ekke mitt kamera så aner ikke åssen jeg gjør det...hehe..ble vel for ivrig til og sjekke det også! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FOBO Skrevet Juli 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2003 Meget Bra bilder Morten, og takk for at du stilte opp som frontsetehora mi opp dit! sleng opp flere bilder da *Rice Rice Baby* Siter 2007 Renault Traffic *Arbeidsbil* 2002 Nissan Almera Sport *Bruksbil* 1993 Mazda RX-7 lhd *Sommerbil/Cruisebil* 1992 Mazda RX-7 rhd *Drifte/Banebil* 1986 Mazda 323 *vinterbil* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Juli 12, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2003 nye bilen til Mazda323F ! hehehe vel...kan jo drømme tommy ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FOBO Skrevet Juli 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2003 Originally posted by vwgolf2 nye bilen til Mazda323F ! hehehe vel...kan jo drømme tommy ;) hahha så genialt bra bilde morten :D skulle bare ønske nøklane mine passa i bilen også hehe Siter 2007 Renault Traffic *Arbeidsbil* 2002 Nissan Almera Sport *Bruksbil* 1993 Mazda RX-7 lhd *Sommerbil/Cruisebil* 1992 Mazda RX-7 rhd *Drifte/Banebil* 1986 Mazda 323 *vinterbil* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Juli 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2003 Breisladd vinneren! Mine bilder fra idag... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Juli 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2003 Breisladdene var geniale... tilogmed Z3'en gjorde det bra. Supraen var deilig og Capri'en fortjente seiere.... Var gøy på Gatebil, fikk se Håkon's RX-7 i levende live, noe som er litt stort for meg :D Samt høre den fine lyden av den svarte supraen i breisladd, se Dahlbäck racing's Golf, Ruud's Sierra osv.... Det som virkelig var vilt var da vi gikk oppover og hørte brølene fra motorene og skrikingen i dekka... heftig. Men noe som var en gedigen skuffelse var at jeg ikke så Lars Harlem's Impreza!!! Var den der?? Jeg tror ikke jeg så alle bilene, for jeg så ikke Håkons RX-7 utstilt, kun på bane... Men jeg fikk se en del andre rå biler, spesielt Supraene. Er jo Supra fan så... Og Granadaen med 700 cui... er vel 12 liter eller no det? Helt rått Skal få opp bilder snart, men de må fremkalles og greier Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Juli 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2003 Originally posted by Laaars Men noe som var en gedigen skuffelse var at jeg ikke så Lars Harlem's Impreza!!! Var den der?? Jeg tror ikke jeg så alle bilene, for jeg så ikke Håkons RX-7 utstilt, kun på bane... Harlem sin Impreza sto like nedenfor kafeterian. Var visst et Greddy TD06 turbokit under panseret så jeg :) Men ellers ikke værre enn at jeg ikke fyra opp kamera. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Juli 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2003 Originally posted by boXer Harlem sin Impreza sto like nedenfor kafeterian. Var visst et Greddy TD06 turbokit under panseret så jeg :) Men ellers ikke værre enn at jeg ikke fyra opp kamera. Og dette får jeg vite først NÅ?? :( :( :( :( *snufs* Skulle tatt litt bedre tid rundt der Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
candyman Skrevet Juli 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2003 hmmmmmmmm :) Siter Suzuki RM125 2001 SELGES (Send PM) 250 4-takt er på vei :D En japansk bil kommer til våren....:D:D:D:D xHusqvarna WRE125 xKX125 1993mod xYamaha QT:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet Juli 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2003 Breisladden som var verdt å få med seg: Breisladden som ikke var var verdt å få med seg: Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg