Gå til innhold

Finnes det forskjellige typer fotobokser?

Ranger emnet


BLACK.PEARL

Anbefalte innlegg

Kjørte en god del i helgen, fra Østlandet til vest-Norge og nesten opp mot Trøndelag - også så jeg at det er litt forskjell på enkelte fotobokser. Selve huset er det samme, men noen hadde forskjell på der linsa står.

 

Er det fordi noen er digitale mens andre fortsatt er av den gamle typen?

 

 

Blinka en gang, rødt flash, på den ene (kjørte i 70 på åpen fin vei, hååååååååper det bare var 80 sone og ikke 60 sone).

 

 

 

Skal prøve å ta bilder av de jeg mener det er forskjell på neste gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blinka en gang, rødt flash, på den ene (kjørte i 70 på åpen fin vei, hååååååååper det bare var 80 sone og ikke 60 sone).

.

 

Kjører du i 70 i en 80 sone så blinker ikke fotoboksen. :assman

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den første boksen blinker vel bare om du er over fartsgrensen når du passerer den, ergo har ikke den 2. boksen noe grunnlag å regne ut gj.snitt med?

 

Men vi lar den diskusjonen ligge.

 

topic: Ja det finnes flere typer bokser. De gamle analoge, der UP(?) selv må ut å bytte film/rullere kamera. De digitale, og de som måler gj.snitt.

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de nye der det er gj.snittsmåling gjør nok det.....:assman :assman :assman

Nei det blinker ikke i det heletatt .. etterwom de tar bilder av alle som kjører forbi så bruker de IR lys...

 

(noe som ghjør at de blender Moderne luxus biler :P)

[*] 2003 Lexus IS200

 

[*] 1999 BMW 318i - Solgt

 

[*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde jeg kjørt i 100 i en 50 sone og hadde blit tatt av en fotoboks så hadde jeg stoppa og rivd ned fotoboksen og tatt filmen...

 

Det hjelper svært lite, da det blir sendt direkte til trafikkstasjonen. Jeg håper du da hadde fått en saftig bot for fartovertredelse og herverk. Tap av førerkort hadde du også fortjent. VOKS OPP!

 

Det er pokkern meg takket være dere at vi sløser med penger. Fotoboksen må repareres og det er ikke billig. I tillegg blir det bruk en del penger på "etterforskning" for å finne vedkommende som har begått handlingen.

 

Jeg vil legge til denne linken, av en person som skrøyt av en slik handling på nett. http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=23098&highlight=fotoboks

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hjelper svært lite, da det blir sendt direkte til trafikkstasjonen. Jeg håper du da hadde fått en saftig bot for fartovertredelse og herverk. Tap av førerkort hadde du også fortjent. VOKS OPP!

 

Det er pokkern meg takket være dere at vi sløser med penger. Fotoboksen må repareres og det er ikke billig. I tillegg blir det bruk en del penger på "etterforskning" for å finne vedkommende som har begått handlingen.

 

Jeg vil legge til denne linken, av en person som skrøyt av en slik handling på nett. http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=23098&highlight=fotoboks

jeg sa hadde jeg kjørt så fort, jeg kjører ikke i 100 i 50 sone da

Golf GTI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår