Gå til innhold

Prosjekt Coco Jamboo...

Ranger emnet


Polardego

Anbefalte innlegg

hei flott bil!

 

Men du må gjøre noe med DAV siden, ang bildene osv, er umulig å scrolle skikkelig nedover!!

 

Kommer litt an på skjermen, men prøv å bruk den ytterste skroll-baren når du skal se på bilder, den er ikke så brå... SuperPolo er på saken, vi er klar over det for å si det sånn... ;)

Parts and Retards - Størst på senk i Norge.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 72
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kan det stemme at jeg så "Kungen" i Sandvika i går?

Er litt usikker, mulig den jeg så var enda gulere (Eller om det var sola som hjalp til), og norske skilter husker jeg ikke.

Men den var gul, med swallowtail :) Holdt på å dette ut av vinduet når jeg så den...

 

Sånn ca. i halv 4 tiden...

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan det stemme at jeg så "Kungen" i Sandvika i går?

Er litt usikker, mulig den jeg så var enda gulere (Eller om det var sola som hjalp til), og norske skilter husker jeg ikke.

Men den var gul, med swallowtail :) Holdt på å dette ut av vinduet når jeg så den...

 

Sånn ca. i halv 4 tiden...

 

Og jeg så deg med Suzuki`n på Hvalstrand på Torsdag kveld;) Hadde vært å tatt 10-meter`n! Like høyt i år også... hehe! Landet ene gangen litt bakpå, så er blå bak på begge skinkene for å si det sånn:D

Kjørte golfen, så kanskje du så meg når jeg var på vei ut?

Bråstopp når purken skal stoppe deg, ikke vent på en bussholdeplass eller noe, bare lås hjula!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg så deg med Suzuki`n på Hvalstrand på Torsdag kveld;) Hadde vært å tatt 10-meter`n! Like høyt i år også... hehe! Landet ene gangen litt bakpå, så er blå bak på begge skinkene for å si det sånn:D

Kjørte golfen, så kanskje du så meg når jeg var på vei ut?

Aha, så det er deg ja ;) Så deg på vei ut... og sett deg flere ganger! :thumb

Var ikke å bada da, bare slappa av etter en hard dag på jobb. :) Men snart blir det 10'ern, håper bare jeg ikke lander som deg da ;)

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ManiaCoupe måler, og det ser ut som Polo-skyvetaket passer på en prikk... :crazysant

 

Dinglevims kom med en genial detalj til prosjektet, og det kommer vi tilbake til ved en senere anledning...

Hau, ser for meg at taket flyttes frem 5-10cm for illudere en ganstercap! :hello:

Bilforumet.no
Super Moderator
sier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)
Hakkum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Da har jeg fått noe mer snacks som skal på "Coco-Jamboo"...

 

Denne...

 

Dachtragerchrom.JPG

 

Disse...

 

roteleuchte.jpg

 

Mandag drar jeg til Redhot og henter dette...

 

dyn003_original_800_602_jpeg_34934_696d5efeffec8d79874a507819ccfa94.jpg

 

Så er jeg på jakt etter sånne som dette også...

 

AAAAusstellfenster.JPG

 

Jeg har veeeeeeelidig lyst og bytte farge på denne, men er litt usikker enda...

Dette er fargen jeg har lyst på i alle fall...

 

h-lehrte06_195.jpg

Parts and Retards - Størst på senk i Norge.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Vi som ikke er registrert ser ikke de brunsotavinduene dine. Jeg syns lysa ser rare ut, men kan sikkert bli kult på bilen.

 

Men lurer litt på open air takluka du har tenkt å sette på bilen. Nå har jeg ikke peiling på dette, men får du det godkjent? Biltilsynet er vel ikke så veldig begeistra når man skjærer hull i taket på bilen. Når du har på takgrinda vil du kunne ha open air taket oppe? Når taket er åpent så vil det vel bygge litt opp i bakkant av luka. Gjør det i alle fall på en Berlingo vi har på jobben med open air tak.

1986 Peugeot 205 CT

1982 VW Golf 1 CL Automatic

1980 VW Golf 1 Turbodiesel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi som ikke er registrert ser ikke de brunsotavinduene dine. Jeg syns lysa ser rare ut, men kan sikkert bli kult på bilen.

 

Men lurer litt på open air takluka du har tenkt å sette på bilen. Nå har jeg ikke peiling på dette, men får du det godkjent? Biltilsynet er vel ikke så veldig begeistra når man skjærer hull i taket på bilen. Når du har på takgrinda vil du kunne ha open air taket oppe? Når taket er åpent så vil det vel bygge litt opp i bakkant av luka. Gjør det i alle fall på en Berlingo vi har på jobben med open air tak.

 

Å, det ordner seg nok siden Golf 1 er levert med foldetak orginalt... Dere burde se vinduene, for det er ikke henta fra noe side der du må logge deg inn.

 

Det med taket gjenstår å se, er litt forskjell på Berlingo og Golf da... ;)

 

Lampene har jeg sett før og da synes ikke jeg heller at de var spesielt kule, men de vil passe på denne. Det sier i allefall stemmen inni hodet mitt... :spider

Parts and Retards - Størst på senk i Norge.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frontlyktene synes jeg var ordentlig råe:thumb Men hva med en bildeoppdatering på hvordan Golf'en ser ut nå?

 

Jeg ser heller ikke noe bilde av rutene du har skaffet, desverre.

 

Som jeg har sagt noen ganger nå, så står selve bilen til lagring... Jeg begynner ikke med en bil før jeg har stort sett det jeg trenger for å oppnå det resultatet jeg søker...

 

Dessuten står GT'n og Joppe før på lista...

Parts and Retards - Størst på senk i Norge.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår