Gå til innhold

Sort BMW 5-serie i Bodø!!

Ranger emnet


190racing

Anbefalte innlegg

Skulle bare informere om at det er en sort utenlandsregistrert BMW 5-serie (E34?) som driver å surrer rundt i Bodø for tiden. Var å vasket bilen på Statoil i Olav V's gate for litt siden da denne bilen dukket opp og en fyr kom bort og skulle prakke gullringer og diverse juggel på meg. Ba han bare om å stikke da jeg ikke skulle ha noe. Han forsvant ikke før jeg hadde sagt det 4-5 ganger, og jeg kjente jeg begynte å bli litt småforbanna.

 

Litt senere så jeg samme bilen men da var dem 3 stykker. Tvilsomme folk detta!

 

Noen som kjenner til bilen?

¤ 1986 Mercedes-Benz 190E 2.3-16 - Solgt ¤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare meg, eller er det JÆVLIG mange polske og latviske "tvilsomme" biler som er ute og går for tiden?

 

Ble litt paranoid i går, da jeg så en PL regga sort MB med minst 3 sværinger inni som la seg ved siden av meg og stirra på meg på vei hjem fra jobb... Fulgte etter meg en god stund, helt til jeg røykla dem og tok en kjapp avkjøring når jeg ikke hadde dem i speilet.

 

Scary shit. Skal ikke generalisere noen, men noen av de bilene er hvertfall ikke her på ferie hvis dere skjønner hva jeg mener...

 

Husker også et program på NRK for noen år siden om polakker som forsikringssvindler og stjeler biler i norge for å sende dem med ferga til polen, og selge dem der... Er jo temmelig letttjente penger for noen som dem, som sikkert tjener brøkdel av hva vi tjener her...

[ ]'02 Impreza WRX

[x]'83 Starlet KP61

[x]'98 Impreza GT

[x]'91 Nissan 300ZX Twin Turbo US-spec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lærern min hadde et slikt tilfellet her om dagen.

 

Det kom en, tydelig rikmansbil bort til han når han skulle dra fra p plassen på Skedsmo Senter. Han spurte etter veien til Gardermoen. Læreren tegnet ett kar som viste vei, og for dette ville mannen, som utga seg for å være designer fra Italia, gi han en gratis skinnjakke. Læreren takket nei og mente dette var for generøst. Etterhvert ville mannen at han skulle sette seg inn. I og med at læreren min ikke er redd for stort, satt han seg inn, og fikk enda 2 jakker til.

 

Han takket høflig for seg og var på vei ut med de 3 jakkene, da mannen spurte om han ikke ville kjøpe en tredje jakke. Læreren takket nei, han trengte jo ikke fler, men var tydelig takknemlig for jakkene han hadde fått.. Nå ble designermannen hissig. Han syns det var rett og slett slemt å ikke kjøpe en, når han hadde fått 3. Læreren min kastet bare jakkene på han å ba han komme seg vekk, før han tilkalte politiet. Idioten var fort borte! :D

 

Det morsomme er at 1 uke senere, ble kameraten til læreren min utsatt for samme greia, nå på Shell ved utgjøringen til motorveien ved Skedsmokorset, retning Gardermoen. Mannen gjorde som sist og spurte etter veien til Gardermoen. Da skjedde det. Det nye offeret sa: "Ja, bare følg meg dere, jeg skal dit selv"... Dette var selvfølgelig ikke planen, men de la seg på hjul, men desverre røyk de av på neste avkjørsel :D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lærern min hadde et slikt tilfellet her om dagen.

 

Det kom en, tydelig rikmansbil bort til han når han skulle dra fra p plassen på Skedsmo Senter. Han spurte etter veien til Gardermoen. Læreren tegnet ett kar som viste vei, og for dette ville mannen, som utga seg for å være designer fra Italia, gi han en gratis skinnjakke. Læreren takket nei og mente dette var for generøst. Etterhvert ville mannen at han skulle sette seg inn. I og med at læreren min ikke er redd for stort, satt han seg inn, og fikk enda 2 jakker til.

 

Han takket høflig for seg og var på vei ut med de 3 jakkene, da mannen spurte om han ikke ville kjøpe en tredje jakke. Læreren takket nei, han trengte jo ikke fler, men var tydelig takknemlig for jakkene han hadde fått.. Nå ble designermannen hissig. Han syns det var rett og slett slemt å ikke kjøpe en, når han hadde fått 3. Læreren min kastet bare jakkene på han å ba han komme seg vekk, før han tilkalte politiet. Idioten var fort borte! :D

 

Det morsomme er at 1 uke senere, ble kameraten til læreren min utsatt for samme greia, nå på Shell ved utgjøringen til motorveien ved Skedsmokorset, retning Gardermoen. Mannen gjorde som sist og spurte etter veien til Gardermoen. Da skjedde det. Det nye offeret sa: "Ja, bare følg meg dere, jeg skal dit selv"... Dette var selvfølgelig ikke planen, men de la seg på hjul, men desverre røyk de av på neste avkjørsel :D:D

 

Akkurat det samme ble jeg utsatt for ifjor høst.. En italiensk 'designer' som lurte på veien til Gardermoen, for han skulle levere leiebilen sin.. Som takk fikk jeg 2 skinnjakker av han, og sa at hvis jeg kjøpte en av han, skulle jeg få to til gratis, altså 5 jakker til sammen med den jeg evt. hadde kjøpt.. Takket bare høflig nei, og da bare dro han..

 

Hva slags bil kjørte han? Ifjor kjørte han en sølvfarget Golf IV som tilhørte leiebilselskapet Europcar..

92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler.

 

..:: Honda Power ::..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat det samme ble jeg utsatt for ifjor høst.. En italiensk 'designer' som lurte på veien til Gardermoen, for han skulle levere leiebilen sin.. Som takk fikk jeg 2 skinnjakker av han, og sa at hvis jeg kjøpte en av han, skulle jeg få to til gratis, altså 5 jakker til sammen med den jeg evt. hadde kjøpt.. Takket bare høflig nei, og da bare dro han..

 

Hva slags bil kjørte han? Ifjor kjørte han en sølvfarget Golf IV som tilhørte leiebilselskapet Europcar..

 

akkurat den har jg blitt utsatt for og..

 

Møtte og en svær polakk eller hva f d var utenfor metro senteret i lørenskog i forrige uke. skulle selge meg en gullring så han fikk penger til bensin :hvaskjera

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg møtte på han der i Bmw'en i helga.. Viste meg først et visa kort som var ødelagt, og deretter en feit ring som han påsto var ekte gull..

Sa jeg skulle få den for 3500,- kr.. Jeg fant frem en 20 kroning fra lomma, og sa han skulle få den.. Greit sa han :)

Gjorde det bare for moro skyld..

1996 Volvo 945 Racewagon

X 1986 Volvo 745 Racewagon

 

Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår