Gå til innhold

Trenger en vurdering av dere!

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Skal kjøpe en front fra et tysk firma!

 

Den ser slik ut vanligvis:

 

Firebirdstingrays.jpg

 

Firebird_SS_Bumper.jpg

 

Firebird_SS_Bumpera.jpg

 

Kutting-Firebirdfront.jpg

 

Kutting-Firebirdfrontside.jpg

 

 

MEN, Jeg likte ikke den tanken på å montere skiltet foran (monterer det heller under hvor fotoboksene og autopassen ikke ser den.

 

jeg spurte om de kunne modifisere fronten mot ekstra betaling og de sendte meg denne PS modden:

 

Utennavn2-1.jpg

 

Utennavn-1.jpg

 

Spørsmålet mitt til dere er:

 

Hvilken av de to frontene ser best ut? Bare se for dere den siste fronten der lakkert på bilen med en eller annen form for netting og tåkelys. (slik som på den sorte)

 

 

Mr.Transam

1984 Recaro T/A 350

 

X - 1982 Recaro T/A

X - 1984 Chevy G20

X - 1969 Custom Beetle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var ikke helt lett. Skjønner abolutt dette med skilten, men vill ikke den havne vell nære bakken?

Liker egentligen skiltplasseringen på "orginalmodellen", men kanskje er bildet uten skilt litt feilproposjonert? Nå ser bilde ut som en camaro som "smiler", å en camaro smiler vell ikke:smilbmw

 

Kanskje en mindre vidvinkelbilde hade gjort at det var lettere å se hvordan det kommer til å se ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var ikke helt lett. Skjønner abolutt dette med skilten, men vill ikke den havne vell nære bakken?

Liker egentligen skiltplasseringen på "orginalmodellen", men kanskje er bildet uten skilt litt feilproposjonert? Nå ser bilde ut som en camaro som "smiler", å en camaro smiler vell ikke:smilbmw

 

Kanskje en mindre vidvinkelbilde hade gjort at det var lettere å se hvordan det kommer til å se ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går det ikke an å plassere skiltet på midten, men lengre "inn" i grillen slik at endene på skiltet ikke stikker så langt ut?

 

Eller hva med å modifisere den øverste versjonen slik at du får plass til et mc skilt (som er littegrann høyere enn et originalt USA skilt)?

Hvis du får innvilget bruk av MC skilt, vel å merke.

Don't listen to old racers who never won.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal kjøpe en front fra et tysk firma!

 

Den ser slik ut vanligvis:

 

Firebirdstingrays.jpg

 

Firebird_SS_Bumper.jpg

 

Firebird_SS_Bumpera.jpg

 

Kutting-Firebirdfront.jpg

 

Kutting-Firebirdfrontside.jpg

 

 

MEN, Jeg likte ikke den tanken på å montere skiltet foran (monterer det heller under hvor fotoboksene og autopassen ikke ser den.

 

jeg spurte om de kunne modifisere fronten mot ekstra betaling og de sendte meg denne PS modden:

 

Utennavn2-1.jpg

 

Utennavn-1.jpg

 

Spørsmålet mitt til dere er:

 

Hvilken av de to frontene ser best ut? Bare se for dere den siste fronten der lakkert på bilen med en eller annen form for netting og tåkelys. (slik som på den sorte)

 

 

Mr.Transam

 

Ville gått for den samme som den røde ikke den store skilt plata, reist så til biltilsynet og sagt at jeg må ha et lite skilt foran. På den modellen er hulene i grillen symetriske små oppe og større nede med den lille skiltplata imellom tror den blir penest.:cab

http://img216.imageshack.us/img216/9190/thattackmk0.gif

Pay no mind to those who talk behind your back, it simply means you are 2 steps ahead.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blir tøfft det der syns jeg! men spar deg for vingene og dørene! ha også noen andre felger enn de på det modda bildet der da?:)

 

De eneste øvrige modifikasjonene på karrosseriet blir et nytt panser, ground effects, nyere mod vinge, ny hekk og nye parklys (akkurat som på en 1987 GTA feks) Blir ikke breddet! hehe

1984 Recaro T/A 350

 

X - 1982 Recaro T/A

X - 1984 Chevy G20

X - 1969 Custom Beetle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går det ikke an å plassere skiltet på midten, men lengre "inn" i grillen slik at endene på skiltet ikke stikker så langt ut?

 

 

Har tenkt på det ja. Kommer til å teste noen forskjellige måter så skiltet evt kan skjules også.

1984 Recaro T/A 350

 

X - 1982 Recaro T/A

X - 1984 Chevy G20

X - 1969 Custom Beetle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan også runde skiltet litt forsiktig? Tenker IKKE på en stygg knekk på midten som jeg har sett på noen amcars. Det er ikke pent uansett hvor mye det følger bilens linjer.

På mange måter synes jeg reg nr "hører med" i fronten på en bil. Hvis det er borte mangler det liksom noe.

 

Synd det er så vanskelig noen steder å få godkjent bruk av miniatyrskilt. Det er helt klart STOR og urettferdig forskjellsbehandling ute og går. Har sett temmlig ordinære arbeidsbiler som f.eks Taho'er og lignende med GRØNNE miniatyrskilt, mens andre ikke får godkjent miniatyrskilt på ultraspesielle biler som de tar ut til lufting en gang pr år!

Don't listen to old racers who never won.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan også runde skiltet litt forsiktig? Tenker IKKE på en stygg knekk på midten som jeg har sett på noen amcars. Det er ikke pent uansett hvor mye det følger bilens linjer.

På mange måter synes jeg reg nr "hører med" i fronten på en bil. Hvis det er borte mangler det liksom noe.

 

Synd det er så vanskelig noen steder å få godkjent bruk av miniatyrskilt. Det er helt klart STOR og urettferdig forskjellsbehandling ute og går. Har sett temmlig ordinære arbeidsbiler som f.eks Taho'er og lignende med GRØNNE miniatyrskilt, mens andre ikke får godkjent miniatyrskilt på ultraspesielle biler som de tar ut til lufting en gang pr år!

 

 

Jeg har sett flere eldre amcars med miniatyrskilt. Skal forhøre meg litt på 4 julitreffet med de som har det. Jeg heller hvertfall mest mot den modifiserte om dagen.

Men likte også chevykens forslag...

1984 Recaro T/A 350

 

X - 1982 Recaro T/A

X - 1984 Chevy G20

X - 1969 Custom Beetle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår