Gå til innhold

SOMMERTREFF 25 - 27 August - Arctic Circle Raceway

Ranger emnet


Nismo

Anbefalte innlegg

Hvis folk tenker seg litt om tror jeg ikke det utgjør den helt store forskjellen om en og annen sponsorbil kommer ut på banen utenom køen - husk at uten sponsorer/de som leier i depoet er det enten null Sommertreff eller mye høyere priser for den enkelte :)

Helt korrekt...:) Men av og til må selv de "store" låne verktøy hos oss...:D

http://www.rms-racing.no

http://www.sommertreff.no

 

Takk til:

-Rydning Bilteam-

-NordicMotor-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 380
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Vel tilbake etter en veldig bra helg...Godt vær og mange råe biler..Bra av guttene som har klart å få dette til..Stå på..:)

Men som vanlig har man ting som man er missfornøyd med...:

Mer latterlig PR trix enn Koeniggseggen skal man vel lete lenge etter...Helt utrolig.:jerkoff:

 

hei

Jeg skal bare ta tak i en av tingene som du har skrevet. Du sier det var et LATTELIG stunt, ja det er mulig det, men når vi blir kontaktet, og det blir sagt at det kommer norgens enneste CCX til sommertreff, klart vi vil promotere det. Vi ventet å legge dette ut på websiden før det var kommet t i media at han skulle ha denn, og at han selv hadde sagt han skulle til Mo.

 

Vi har da vært veldig forsiktig med hva vi har sagt også, for vi var redd det bare var et prstunt fra hannes side også..

 

Men vi må selvsagt beklage at det ble slik det ble, og vi får håpe han kommet på neste treff, for det er en ypperlig bane for en slik bil.

 

:morph:

Espen

http://www.sommertreff.no

 

- Audi S4 -

- Honda Civic -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som eier/sjåfør av en av ES tuning bilene så føler jeg meg litt truffet på denne, såklart. Liker ikke å "snike", men har hatt kommunikasjon med arrangørene og dem hadde ikke fått noe direkte tilbakemelding på at dette var upopulært...

 

Vi har prøvd å se an køa og kjøre utpå når det er litt lite kø, og de 4 "ekstrembilene" våre ble også relativt lite kjørt...

 

Vi prøver så godt vi kan å være hjelpsomme til alle som kommer og spør om ting, låner villig bort verktøy, har med endel reservedeler og bruker tid på å se på biler til folk som evt lurer på noe. Sånn sett er det veldig fint at vi sparer litt tid på å slippe å kjøre gjennom utstillingområdet og stå i kø...

 

Dersom folk syns at det skal bli slutt på at f.eks. vi har slike 'frynsegoder' så er det jo bare å si fra til gutta i pit'en så gir dem helt sikkert beskjed videre til oss, eller doserer slik at vi må vente litt lengre før vi 'sniker utpå'...

 

Vi på ES tuning er knallfornøyd med servicen til arrangørene. Hyggelige folk alle sammen. Masse trivelig folk ellers og fin atmosfære på Sommetreffene.

Vi trives mye bedre enn på gatebil...

 

Takk for ett konge treff :)

 

Morten / ES tuning.

 

 

Jeg synest at det helt greit at profilerte firmaer, som har stand/depo kan i visse tilfeller få kjøre oppover på venstre side.

 

Det er derfor mange kommer på slike treff for og evt se de profilerte bilen på banen, Vi spurte gutta på Es om vi fikk testkjøre mellom de hitene de hadde med sine biler på på kvelden, det var ikke noe problem.

 

Tror det er også kjekt for firmaer so Es og få test kjørt(eller prøvd ut bilene på slike treff.

1995 Toyota Supra(singel turbo)

2007 Toyota Landcruiser

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, jeg fikk kjørt nok. Men ble noget forbauset når man ikke får kjøre grip når det er annonsert at deter grip-time.. "endelig drifterfri time" Og når folk har stått i godt over en time i kø for å komme seg på banen skjønner jo de fleste at mange ble litt sinna.

 

PS.

698ccm og 115hk er mer enn nok til å kjøre fra mange med mye mere enn 300hk.

 

Joda, gikk da vel godt den smarten til å være 698ccm, men at den tok nå mange biler med 300hk å 4wd det så ikke jeg ihvertfall :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takker for et fint treff jeg også.skjønner godt at noen er imot stupfulle folk som svirrer mellom bilene som er brukt mange lapper på.drakk selv en del øl der men var på ingen måte drita.er bare kos og ta noen pils i solværet og se på pene biler og rå kjøring på banen :) fikk sitte på med en kompis på banen tidlig på dagen også.første gangen jeg har fått sitte på rundt banen og det er jo bare helt rått :jerkoff:

 

ang smarten synes jeg ikke vi hadde store problemet med og kjøre fra deg med knapt 300hk og firhjulsdrift,desværre.

 

ellers en fin og trivelig helg :) kommer garantert tilbake til neste år!

 

takk til dere som klarer og ordne et slik biltreff her i nord!!!

Volvo 245 Turbo - Prosjekt

-Jag gasar tills det rasar!

 

x-Golf Gti 16v

x-Volvo 740 Tic

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si at etter langt OVER en time i kø for å så komme fremst og bare bli vinket bort og da vite at det er drifte timen etter på så ble det noen salige ord til han som sto der selvom det ikke var hans skyld.

Var så utrolig irritert da at jeg ikke helt visste hvor jeg skulle gjøre av meg!!

Det kunne da vært opplyst over speaker annleget så vi slapp å stå i kø i over en time å vente for ingenting!!

 

Jeg kjørte runde tider langt under 2minutter og eneste plassen de med større motor virkelig tok meg igjen/kjørte ifra meg var på langstrekka.

 

Nå ble det bare 25runder denne gangen da oljepumpa takket for seg ute på banen :/

 

Men ellers er det et konge treff! Håper på enda fler fra lofoten neste år og vi i Lofoten gatebil stiller sterkt opp igjen da også :)

http://www.lofoten-gatebil.com

 

94 540iA Touring

05 caddy Tdi Svart met perlemor

90 318is e30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La oss nå ikke la dette gli ut i en hvem kjører fortest tråd:angry:

 

Treffet var knallbra men som vanlig så er det rom for forbedringer.

en av tingene er at de som kommer med bilene på henger burde få et eget merke i ruten til trekkbilen,var et mareritt å komme seg inn på området igjen hvis man kjørte ut en tur.

 

også virket det som enkelte ble svartflagget fortere enn andre.

 

Takk til Morten&co for en fantastisk helg,dere skal ha all takk for at dere gidder å legge så mye jobb ned i dette for at vi skal få ha det morsomt:D

Livet er ikke bare en lek,det er også en dans på roser ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for nok et bra treff men som kjent så er det ofte det negative som kommer frem og jeg gjentar mye av det som blir sagt tidligere i tråden ( i håp om bedring neste gang) :

 

- 300hk-regelen på Lørdag: OM det skal være slik, opplys klart og tydelig over speakeranlegget, og ikke opplys om dette fremst i køen slik at man slipper å stå en halvtime i kø bare for å få høre at man har for lite motor og må kjøre ut igjen. Jeg nevnte til han som ga denne beskjeden at det burde kanskje være rundetider som gjaldt og at jeg kjører lave 1:50 runder - han var saktens enig men en beskjed var gitt og han måtte bare forholde seg til det... :)

 

- Grus på banen: Fikk en stor stein i frontruta som resulterer i ruteskift - heldigvis var det bare en av steinene som haglet som traff meg, vet ikke hvor mange som traff de to fine blå Imprezaene foran meg. Oh well, men på generelt grunnlag må det spesielt i grip-heatene følges med og slås hardt ned på kjøring som resulterer i slike forhold på banen.

 

- Kjørekultur: Er det noen måte å få inn i hodet på folk at de bør slippe forbi åpenbart raskere biler? Dette syns jeg har blitt værre og værre siden første treffet da dette fungerte meget bra :)

 

- Alkohol på området: At folk har tatt seg en øl eller to før de kommer er vel ikke noe problem men åpenlys drikking på området og endel mer eller mindre dritfulle folk mellom bilene og da spesielt inne i pit'en er håpløst.

 

Mye negativt her - treffet var selvsagt ellers meget bra på de fleste måter og all honnør til Morten og gutta/jentene som står bak tidenes initiativ her oppi nord :D Været ble jo også helt kanon men hvor ble det av Sharif da :P

 

Hei!

 

Bra med tilbakemeldinger, vi må få kritikk for at vi skal bli bedre. Vi tar til oss alt som blir gitt av slike tilbakemeldinger etter treffene, og prøver så godt vi kan å få til ordninger som gjør at alle blir fornøyde. Det er desverre ikke alltid så enkelt...

 

- Når det gjelder grip-kjøringen var denne merket i programmet, det kunne du få i porten, og vi prøvde å spre dem over hele området slik at alle kunne ha et i lomma for å vite hva som skjedde når. Det var mange som lå igjen i infoen når treffet var over, så hvis du hadde prøvd å få tak i et hadde du fått et. Hva selve grip-kjøringen gikk ut på kunne vi selvsagt ha gjort klarere for førerne, kanskje under et førermøte. Vi vurderer å få i stand en egen førerinfo hvor førerne kan henvende seg for regler og spørsmål til neste gang.

 

- Når det gjelder grus på banen er det begrenset hvor mye RRS klarer å rekke over i løpet av en dag. Det er også en balansegang her, dersom vi stenger banen for kosting klager førerne, og dersom vi koster for lite klages det. Det er uansett viktig at du gir beskjed i pit'en dersom du mener det er områder som må kostes slik at de får tatt tak i det. I år brukte RRS ambulansen under kostingen, det fungerte visstnok fint for både dem og førerne. Slik får vi mer kosting uten avbrudd i kjøringen.

 

- For å få kjørekulturen bedre må vi kanksje som nevnt få igang førerinfo, men førermøter for alle som skal kjøre har vi ikke tro på vil fungere i virkeligheten. Vi ser jo bare hvor lang tid teknisk kontroll tar når alle vil utpå banen - tenk deg om alle førerne også skulle vente på å få gjennomføre førermøter. Men som sagt, noen form for førerinfo vurderer vi.

 

- Alkohol på området - her må folk bare være flinke å gi beskjed. Huk tak i en vakt og si ifra at denne personen burde du snakke med. Vi har en god del vakter/crew på området, disse har ikke mulighet til å få med seg absoultt alt, så ser du noe du reagerer på er det flott om du gir beskjed.

 

Ellers er det slik at forslag og ideer til gjennomføringen av treffet setter vi stor pris på, og tar gjerne i mot dem på nettsidene (kontakt oss) eller på epost til post@sommertreff.no - eller også her på bilforumet.

 

Vi håper både publikum og deltakere er fornøyde, og at så mange som mulig tar turen tilbake til neste år. Vi synes iallefall det er utrolig morsomt at så mange kommer (og at været klaffer!) - dette har vært tidenes største høst-treff, noe som gir oss som arrangerer enda mer lyst til å jobbe for å gjøre neste treff enda bedre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som eier/sjåfør av en av ES tuning bilene så føler jeg meg litt truffet på denne, såklart. Liker ikke å "snike", men har hatt kommunikasjon med arrangørene og dem hadde ikke fått noe direkte tilbakemelding på at dette var upopulært...

 

Morten / ES tuning.

 

Kan ikke se på dette som sniking.Dere er tross alt et av trekkplastrene her.

 

Viss dette blir et problem kan jo vi med de råerst bilene lage et eget treff uten andre til stede....Eller kun råe biler ut på banen...Da slipper vi jo disse beskyldningene...Og alle med 100hk bilene kan jo også arrangere egene treff,får håpe di får publikum da...

Lotus Esprit Turbo

Impreza STI Type RA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det var ett kanon bra treff jeg :) litt mye venting i kø`en... men hva kan man vente seg når alle er hipp på å komme seg ut på banen:) Gleder meg vildt til neste år. Takk til ACR for ett strålend TREFF!!!!

Toyota Arctic Truck "35 00(Vinter)(Til Salgs)

Audi S3 03 (Bruksbil)

Honda Civic Turbo 97 (Extrem)

Sponsor: http://WWW.MCARDESIGN.NO

http://WWW.AT-PERFORMANCE.NO

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempetreff! Som førstegangs besøker på ACR og Sommertreff likte jeg meg veldig godt der og skal definitivt kommer opp igjen neste år! Takk til arrangører, Morten/nismo, og alle hyggelig nordlenninger og de som kom å hilste på.

- 85 Toyota Levin AE86 - F20C

- 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår