Gå til innhold

Johnsens Vectra B

Ranger emnet


Johnsen

Anbefalte innlegg

  • Svar 185
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

mæget bra Helge :D Virke så du e stødig med loddebolten. Va vel du som tok mesteparten av loddinga på mascoten på GK :D

 

Takk takk Raymond!

 

Nja, joda, komme seg litt med loddinga, men vil ikkje påstå eg e så flinke med an ennå :op:

 

Lure på om det va Eivind så sto for loddingå av mascoten :op:

Volvo V70 Summum 2005mod 2.4 (D5 163hk)

Vectra B 99mod 2.0i 16V Johnsens Vectra B

X Vectra A 89mod 2.0i 8V

 

BCDMST

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sweet:) ble drit bra, inni er like vigtig som utenpå:D

er de du som stopper utenfor hsh av og til og slepper dama av?

og ray har du noen biler av bilen din et sted?...

 

Ja, viktig å få det fint inni og :D

 

Nai, e nok ikkje meg du har sitt då. Harkje dama eg :op:. Vett det går ein aen sølvgrå vectra med styling rondt i by'n, men den e jo ikkje like min da...

 

Raymond har vel bilder av bilen sin innpå her:

Superstreet.no :: Vis Temaet - Ray`s Passat: Streetfighter og Carputer.

Volvo V70 Summum 2005mod 2.4 (D5 163hk)

Vectra B 99mod 2.0i 16V Johnsens Vectra B

X Vectra A 89mod 2.0i 8V

 

BCDMST

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når begynne du å montere senk da Helge ?? tror kj eg tar mye feil vis eg seie gjennomsnitts tempen i hgsd e 10grader om dagene :) så på med senk om sommerdekk

-97 VW Passat TDI

x-92 VW Golf 3 1.8 R.I.P

x-94 Opel Astra sportive stv Solgt

x-85 Volvo 740TIC Solgt

x-88 Toyota Carina ll XL -Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når begynne du å montere senk da Helge ?? tror kj eg tar mye feil vis eg seie gjennomsnitts tempen i hgsd e 10grader om dagene :) så på med senk om sommerdekk

 

Hehe, nja, e varmt her men ikkje så mye så 10 grader. Satte på sommarfelgane for ei uka siden. Senkesettet ligge å vente på rommet mitt. Blir nok ikkje heilt ennå da, rondt påske kanskje?

IMG_2579.jpg

Volvo V70 Summum 2005mod 2.4 (D5 163hk)

Vectra B 99mod 2.0i 16V Johnsens Vectra B

X Vectra A 89mod 2.0i 8V

 

BCDMST

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Helge!

 

Utrolig clean og fin bil må eg sei. Just the way I like it ;) Hehe. Må komme deg hjem nå å få bilen lenger mot bakken... Ser morå di fyke rundt i an rett så det e. :P Sitte faktisk og kikke på Vectra B sjøl, så kom eg over din i søkene mine, hehe.

 

Hilsen naboen. :)

 

Jo takk takk!

 

Har komt meg hjem eg. Va ferdige i militæret 14 desember. Tenkte eg sko senka nærmare påsken. Morå mi har kjøpt seg egen bil, så nå kjøre hu ikkje med min bil lenger. Eg klaga på at hu kjøre for fort i fartsdumper, så blei hu sure og tørr ikkje å kjøra bilen min lenger hehehe. Så nå har hu Vectra A :op:

Volvo V70 Summum 2005mod 2.4 (D5 163hk)

Vectra B 99mod 2.0i 16V Johnsens Vectra B

X Vectra A 89mod 2.0i 8V

 

BCDMST

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja okey da. Hehe, har ikkje vært hima på ei stond eg heller, så har ikkje sett deg. Va vell ei stond siden eg såg morå di kjøra rundt i den da. Godt hu har fått egen bil då, sleppa å slita ut din å ta neri i alle di helsikkens fartsdumpane opp her... Men men, ka e vits i å venta te påske? Få det gjort vell ;)

 

Noe mer du ska gjørra me den itte senkingå da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja okey da. Hehe, har ikkje vært hima på ei stond eg heller, så har ikkje sett deg. Va vell ei stond siden eg såg morå di kjøra rundt i den da. Godt hu har fått egen bil då, sleppa å slita ut din å ta neri i alle di helsikkens fartsdumpane opp her... Men men, ka e vits i å venta te påske? Få det gjort vell ;)

 

Noe mer du ska gjørra me den itte senkingå da?

 

Har ikkje noen voldsomme planer, holde på å lakke kalipere i garasjen nå :op: Ett helsikkens styr å pusse vekk skit og rust med feil verktøy.

 

Før og etter på ene bakbremsa:

IMG_2618.jpg

 

IMG_2626.jpg

 

Bytte ut diverse foringer på bilen...

 

Åsså har eg jo ein drøm om å putte i en OPC motor (Z20let, Z20leh, Z20ler) eller c20let (calibra turbo). Men det er såpass dyrt, så blir mer med drømmen foreløpig.

Volvo V70 Summum 2005mod 2.4 (D5 163hk)

Vectra B 99mod 2.0i 16V Johnsens Vectra B

X Vectra A 89mod 2.0i 8V

 

BCDMST

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin bil. Hvor mye ga du for vectraen?

 

Jo takk!

Kom vel på 80000,- etter toppakningsbytte, da tjente opel 3000,- på å selge den til meg (Da så bilen ut slik som på første side hvis du ikke allerede har sett det). Så har eg jo lagt ut MYYYYE etter det da selv om det kanskje ikke ser helt slik ut..?

Volvo V70 Summum 2005mod 2.4 (D5 163hk)

Vectra B 99mod 2.0i 16V Johnsens Vectra B

X Vectra A 89mod 2.0i 8V

 

BCDMST

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår