Gå til innhold

Johnsens Vectra B

Ranger emnet


Johnsen

Anbefalte innlegg

  • 2 months later...
  • Svar 185
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Johnsen: gørde du noe med dina angle eyes alså højdejusteringmotor på dem

 

Heisann ragge1

 

Nå har jeg endelig montert høydejusterings motorene i lyktene mine. Var enkelt med mine lykter for der var det bare til å skru ut noen plugger som var der før og sette inn motorene. Så nå kan jeg justere lyktene manuelt med justeringshjulet inni bilen :)

 

IMG_3248.jpg

 

IMG_3254.jpg

 

Ser ikke store høydeforskjellen på høyest å lavest her, men det er vel pga bilen står såpass nærme treplata som jeg brukte til å justere inn lysene etter endringen... (ser såvidt den røde streken jeg sikta meg inn på ved finjusteringa (høyest punkt))

 

Høyest:

IMG_3257.jpg

 

Lavest:

IMG_3258.jpg

Volvo V70 Summum 2005mod 2.4 (D5 163hk)

Vectra B 99mod 2.0i 16V Johnsens Vectra B

X Vectra A 89mod 2.0i 8V

 

BCDMST

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Veldig fin bil du har:) Alltid morsomt å ha noe litt spessielt;) Og de diodene du har byttet ut i instrumenter og brytere ble konge! Men de SMD diodene du byttet ut, vet du om noen av disse på dioder.no passer eller om de i alle fall ligner på de du brukte? http://www.dioder.no/catalog/advanced_search_result.php?keywords=smd+led&osCsid=cc48263c25e402930d788b3670baae1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig fin bil du har:) Alltid morsomt å ha noe litt spessielt;) Og de diodene du har byttet ut i instrumenter og brytere ble konge! Men de SMD diodene du byttet ut, vet du om noen av disse på dioder.no passer eller om de i alle fall ligner på de du brukte? http://www.dioder.no/catalog/advanced_search_result.php?keywords=smd+led&osCsid=cc48263c25e402930d788b3670baae1a

 

Jo takk for kommentar :D Må si de ligna jo voldsomt de der smd ledsene de har innpå dioder.no. Men jeg bare bestilte kit fra crazyleds i england, så der var det ikke jeg som valgte ut diodene. Han solgte som sagt de diodene i kit som ville passe min bil... Du kan jo høre med de på dioder.no om de vet hva som trengs?

 

Jeg ville trodd de første ledsene på siden der ville passet til Vectra ihvertfall...

Volvo V70 Summum 2005mod 2.4 (D5 163hk)

Vectra B 99mod 2.0i 16V Johnsens Vectra B

X Vectra A 89mod 2.0i 8V

 

BCDMST

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det :) Jeg så litt på crazyleds også, men det står jo at de ikke sender til andre land enn storbritania! Hvordan gjorde du det? Og hvor mye var det for frakt og toll?

 

Jeg har bestilt fra crazyleds for ca. 2 måneder siden, og det kom nå rett i postkassen...

 

jeg registrerte meg vell og fyllte ut de greiene der... Tror ikke det var noe toll...

* 98 Opel Vectra B 1.8 16V CD

 

* 93 Opel Vectra A 1.8i CD *SOLGT*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår