Gå til innhold

så harry med navnet i front ruta

Ranger emnet


tjekk

Anbefalte innlegg

  • Svar 65
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...

Er en kranbil (sånn lav, brei sak, med lang kran langs taket) her i området som det står "PER" i grillen på, bokstavene fyller hele grillen..

 

Ellers så hender det jeg ser noen "konvoier" med tyske(?) trailere på e6, de har fullt neonshow på veggen bak føreren.

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er en kranbil (sånn lav, brei sak, med lang kran langs taket) her i området som det står "PER" i grillen på, bokstavene fyller hele grillen..

 

Ellers så hender det jeg ser noen "konvoier" med tyske(?) trailere på e6, de har fullt neonshow på veggen bak føreren.

det er nokk en mobilkrandu sikter til! kranbil er en lastebil med kran på :)

Imprezan SOLGT.

Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er enda mer harry med merkenavn eller typenavn på bil i frontruta, det er det ypperste av harry, selve legemligjørelsen av totalt teit, bortkastet og unødvendig. Selve personifiseringen av ordet harry..

 

Eksempel, jeg møtte en Audi 100(C4) her en dag, i frontruta sto det Audi med store hvite bokstaver.. "Oja, det er en Audi, bra du har brukt 500.- på å merke bilen din for ellers hadde jeg aldri visst hvilken bil det var":violin:

 

Eller hva med å skrive "Golf" i frontruta på en, la oss alle sammen gjette.. (Trommevirvel) Golf2..?

Jeg lurer faktisk på om det er noen på planeten Tellus som ikke har sett en Golf før:wonder:

- VW Touran Mk1 TDI

- VW Golf Mk3 Variant 8v

- VW Golf Mk2 8v

 

Fiend Engineering

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 months later...

Det er kult å være harry! Bare synd det er så få som har råd til det...

'91 300ZX VG30DETT * [x] '96 Maxima VQ30DE - Mafiatralla! * [x] '88 BMW 730 * [x] '95 Maxima VQ30DE

[x] '88 Laurel RD28 * [x] '85 Laurel L24 * [x] '87 Laurel RD28 * [x] '95 Maxima VQ20DE

[x] '88 Sunny GTI * [x] '87 Laurel L24 * [x] '90 Stealth80

Ulvehulen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Haha Dere har levd en stund vettø.

Hadde navn og telefon på døra på firmabilen min jeg, en liten fransk bil, jævli praktisk når man parkerer, det er ikke overalt håndtverkere får parkering i henhold til reglemanget.

Ja åsså dro det damer, eller en dame, ble sjekka opp på telefonen takket være nummer på døra.

En-null til nummer på døra, ble nummer av det også ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha Dere har levd en stund vettø.

Hadde navn og telefon på døra på firmabilen min jeg, en liten fransk bil, jævli praktisk når man parkerer, det er ikke overalt håndtverkere får parkering i henhold til reglemanget.

Ja åsså dro det damer, eller en dame, ble sjekka opp på telefonen takket være nummer på døra.

En-null til nummer på døra, ble nummer av det også ;-)

 

Haha ;) :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår