Gå til innhold

så harry med navnet i front ruta

Ranger emnet


tjekk

Anbefalte innlegg

Ser jo en viss fordel med det å ha navn i ruta for at folk skal kjenne en igjen. Eg må ofte hilse på folk eg ikkje har peiling på kem er fordi de hilser på meg,eller så hilser eg på biler eg kjenner men ser tilslutt at fyren bak rattet er ukjent for meg..

 

Har jo litt med vennlighet&høflighet det å hilse på kollegaer,er jo faktisk yrket ditt.

 

Er 3 mann på bilen min,men eg har 2 prikk like vogntog så da er det 6 mann som køyrer totalt. Ikkje rart det blir mangen "ukjente" helsinger langs veien,hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 65
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Dere skulle alle hatt How do you like my driving? Call my BOSS: +47 911 23 456 bak i stedet så jeg kan ringe og kalle opp sjefen din!

 

Noe sier meg at du er en elendig sjåfør, enten i form av å lese trafikken, eller å holde fartsgrensa (og da snakker jeg ikke om råkjøring)

 

Fest heller ditt eget nr på din egen bil du tøffen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

turbotassen, Actros2554 & Magnalf: Var ikke sånt ment da. Har ikke mye å sette fingern på lastebilfolk generelt. Men har sett på fler og fler biler at de får klistra på et tlf-nr og sånt bakpå skapet eller på varebilen. Men er vel først og fremst i USA du finner slike "how do you like my driving?" skilt. :)

Bilforumet.no
Super Moderator
sier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)
Hakkum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

turbotassen, Actros2554 & Magnalf: Var ikke sånt ment da. Har ikke mye å sette fingern på lastebilfolk generelt. Men har sett på fler og fler biler at de får klistra på et tlf-nr og sånt bakpå skapet eller på varebilen. Men er vel først og fremst i USA du finner slike "how do you like my driving?" skilt. :)

 

lål :) :cook :spermie:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Navnet i ruta er i grunn for at folk skal kjenne hverandre igjen! I et firma der det er 40+++ lastebiler som ser like ut er det greit å kunne kjenne igjen kompisen din!

 

Jeg hadde RDL før , men gikk over til GUTTUNGEN fordi jeg er den yngste på sentralen.

 

det som derimot ER harry er folk som har playboy logoer, nissan primera, 240 racing og annet bullshit i ruta på personbilen sin:)

Sperra.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår