Gå til innhold

så harry med navnet i front ruta

Ranger emnet


tjekk

Anbefalte innlegg

Så en som hadde navn og nr på døra på golfen sin, det er da verre!

 

Jeg så et bilde av en som hadde bytta ut G i Golf med R... Altså Rolf...:) Diskret og kult d da, men biler med navn og nummet er nesten flaut å se.

 

Sett mye rart som har stått på store semier og vogntog rundt omkring, så for dem går det nesten sport i å skille seg ut i trafikken. Så et vogntog som hadde formet et stort smilefjes av bremseys når vi dro mot Rudskogen i fjor, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 65
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hvorfor er det så mange av cowboyene og wanabe trailer sjåførene (små skapbiler) som kjører rundt med navnet sitt på et skilt i frontruta? det ser jo så forbanna lattelig å harry ut! å så mye harry kalle navn det er ! huff å huff!

 

 

Ikke alle syns det samme som deg vettu... :shake

Kallenavnene er noe sjåførene gjerne får fra kollegaene enten pga noe dem har gjort eller hvordan de ser ut.

 

Men hvorfor gidder du å bry deg om det?

Kan jo gjøre det fryktelig lett og bare le av det hvis du syns det er så fælt?

- 1989 Scania P113 8x4

- 1988 Volvo 740GLT 16valve

x 1992 Opel Corsa 1,4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også sett at noen har sånn lys-skilt fra Clas Ohlson i frontruta (sånn som beveger seg)

Jess!!! Begynner å føle meg meget truffet her, men det er jo sharmen det vettu.. Kontorfolk har planter på pulten, jeg har dill og dall i ruta! Kult det...

1987 Volvo 244 2.3 16V-T

2001 VW Transporter 2,5TDI

2007 Tysse Bilfrakter

Ja jeg frakter billi! =P

Viking redningstjeneste Trondheim

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jess!!! Begynner å føle meg meget truffet her, men det er jo sharmen det vettu.. Kontorfolk har planter på pulten, jeg har dill og dall i ruta! Kult det...

 

Stemmer det at du kjører Onninen i Trondheim? Mener jeg har sett et skilt det står Morty på i frontruta på en bil når jeg har lasta opp på natta der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår