Gå til innhold

Golf 2 vinge?

Ranger emnet


killerFly

Anbefalte innlegg

  • Svar 46
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Du sier noe der med tanken.. Om jeg ikke tar feil, så ligger tanken min ca. 5cm fra bakerste potte og dette er orginalt.. Tror der er 15-20cm fra tank og bak til enden av karrosseriet så man har jo litt plass å jobbe på..

 

Ja skjønner hva du mener.. men jeg tenket på å ha dobble rør hele veien jeg hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er gromt er at du får plass til noen skikkelige avløpsrør av noen felger bak :D :D

 

Jo da det er sant.. men så har man jo det feite kaffe\rastebordet bak på bilen oxo da i den vingen :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, typisk engelske rånebiler.. 15" enderør, grom lyd og strikkmotor under panseret:P

 

Er vel dansk denne?

 

Det gjelder forresten alle verdens rånebiler..

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja hadde bare tanken bært litt høyere opp så det hadde vært litt klaring der så kunne man ha ordna litt... har jo oxo lekt med tanken på å legge eksos røra ut rett foran bakhjula så det på en måte blir sidepipes...

Noen som vet hvor man kan få tak i racingfule tank billig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvorfor folk legger så mye tid og penger i noe så styggt. Fargen på bilen var heller ikke mye fin, og de lakkerte lyktene gjør jo ikke saken noe bedre....Men smaken er som baken, og den er delt i to :assman ...men visse

har desverre ikke forstått hvilken side som er rett.:well

Kvalitetsbevisst

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare si her selv at en gjennomført golf 2 med Riegere Evo-Gto styling faktisk er ganske tøfft. men. den karen der har jo bomma ganske bra. rosa farge jalla lexus baklykter osv. settet er veldig kledelig med rallye lykter og en mørk blå / lilla farge. må ha minst 12x15 felger og en fet motor. skikkelig 80 talls og herlig tøfft.

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

*85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt.

*84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er egentlig old skool mann jeg og, men rieger Evo stylingen er forsåvidt ikke utilpass den.. var denne stylingen alle skulle ha på bilene sine mot slutten av åttitallet, og bærer derfor et visst preg av originalitet for min del.. liker det om det er gjort ordentlig..

- golf gti16vT prosjekt

- 76 polo - prosjekt UR -polo

- 77 derby - old skool

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er egentlig old skool mann jeg og, men rieger Evo stylingen er forsåvidt ikke utilpass den.. var denne stylingen alle skulle ha på bilene sine mot slutten av åttitallet, og bærer derfor et visst preg av originalitet for min del.. liker det om det er gjort ordentlig..

- golf gti16vT prosjekt

- 76 polo - prosjekt UR -polo

- 77 derby - old skool

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår