Gå til innhold

Er det noen "Voksne" her..??

Ranger emnet


_Kenneth_

Anbefalte innlegg

Ok, det er jo i og for seg "voksent" det.. :)

Men er det ingen som har mange års erfaring her..??

Eller har de det for travelt til slike forum og sånn..??

 

Har bare fått inntrykk av at dette forumet kun brukes av folk i alderen 15-18..

 

Ikke noe galt i det, ikke missforstå.. Prøver bare å kartlegge litt.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjørte mitt første løp i -88 sesongen, sansynligvis før de fleste her ble født... :-)

Men har kjørt lite de siste årene da, bare sånn sporadisk.

Men det er fremdeles like morro da, selv om prisnivået har tatt helt av.

Mener det har ødelagt sporten veldig mye, miljøet også.

Før var alt bare morro, nå er det jo blodig alvor..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel på min 5 sesong nå, 3 år som junior og på 2året som senior nå, selvom det blir lite kjøring i år. 5 år er jo ikke så lenge, men føler da at jeg har fått en del erfaring!

 

Skriver veldig lite på "bilcross" delen på forumet her da jeg er litt enig med kenneth_s4 om litt fjortis faktor..

PS! Gjelder ikke dine innlegg bilcross_driver

Saken er biff!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Er voksen av alder men ung av sinn.

Kjører bare min andre sesong da jeg var gammal alt når jeg starta kjøre

"Having a 9 second vag is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end you're still gay"

*Omega B1 TD. *Rekord C *Vectra turbo. *Omega B2 stv.

Håvard. TLF: 41408822

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...

Er vel sånn ca like gammel som bilcrossen selv jeg, tror jeg.

Har vært å sett på Bilcross siden jeg kunne å gå, og har alltid hatt lyst til å kjøre selv.

Fikk av en eller annen grunn ikke lov til å begynne med Bilcross i junior-alder, men gjorde meg ferdig med utdanning/millitæret før jeg prøvde meg..

 

Kjørte 3 debutant + 1 løp i åpen 2002, hadde ett altfor langt opphold før jeg kjørte 4 løp igjen i 2005.

Har hatt x-antall BC/RCN-prosjekter ifra 02 egentlig, men aldri blit noe særlig ut av noe av det.. :-/

Men, nå er "gatebil"-prosjekter og alt slik satt til side, og f.o.m neste sessong skal jeg være med på morroa igjen! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår