Credit Skrevet Mai 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 Har bare bildet fra anonnsen forløpig. skal ta fler i morgen kjøpt av dame på 73 år derav bestemoredition Motor: 1,4 (Mao liten sjans for å miste lappen) KM: 94.000 Eksteriør: litt steinsprang her og der og en liten rustflekk og en liten parkeringsripe på støtfanger forran. Eller strøkent Interiør: som nytt Originale sota baklykter Alufelger Planer: Senk: 40/40 eller 60/60 (hva vil se best ut på en bil som ikke skal styles noe særlig utvendig? Anlegg: Mulig 2 10" kicker og jbl forsterker og frontsett. Piooner radio/cd/mp3 allerede innkjøpt og montert ettersom den som stod i hakket så fort man traff en liten dump. Klare blinklys forran og på siden. Sette inn spredere. mulig 17" felger hvist man kommer over noen greie til en grei pris (åpen for tilbud) Fikse radioantenna slik att den trekker seg inn igjen når bilen skrues av. også åpen for forslag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 Bestemor Edition :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kroz Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 Jeg ville personlig ikke sluppet den mere ned en 40, og lempa på 17" skoa. Synes Golfer blir alt for... rare når de ligger helt nedtil asfalten. Siter Det er bedre med en god trekant enn en ond sirkel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xGrape Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 "alufelger" lol, de felga der duger som vinterfelg på det beste! Sharifs har vel 17" pakke med dekk til 5000 nå syns jeg at jeg så. Aner ikke hvordan de ser ut da men... Ellers så det ut som en strøken og fin bil. Bare ikke du overgår Marvil nå så;) Siter Volkswagen Golf IV 1.6 16V Volkswagen Golf III 1.9TD (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Credit Skrevet Mai 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 har kommet til det samme som kroz jeg også.. bestiller høyst sansynlig 40/40 i dag. XGrape: selv om felgene som står på nå ikke er de råeste er det bedre enn stålfelg med kapsler... Blir 17" etterhvert tror jeg men er ikke det som står på toppen av prioriteringslista. SKal først få på senk og fikse lakkrusten og anlegg før jeg prioriterer felger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kroz Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 Blir kanskje uansett for trangt å slippe den ned 60 med 17" felg? Siter Det er bedre med en god trekant enn en ond sirkel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xGrape Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 Jess, det blir nok bra. Greit med prioriteringer:) Siter Volkswagen Golf IV 1.6 16V Volkswagen Golf III 1.9TD (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Credit Skrevet Mai 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 Blir kanskje uansett for trangt å slippe den ned 60 med 17" felg? Blir litt trangt har jeg funnet ut ja og desuten er det litt for mange store fartsdumper i kristiansand til at skamsenk er helt fornuftig. Så blir nok 40/40. Desuten har vi hytte et stykke oppi setesdalen og med den standaren rv 9 har på enkelte plasser blir 60 omtrent det samme som å drepe bilen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xander Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 "alufelger" lol, de felga der duger som vinterfelg på det beste! Sharifs har vel 17" pakke med dekk til 5000 nå syns jeg at jeg så. Aner ikke hvordan de ser ut da men... Ellers så det ut som en strøken og fin bil. Bare ikke du overgår Marvil nå så;) Med rustne tromler ser de slik ut: Jeg er ihvertfall fornøyd med både dem og dekkene! :D Siter Reservert Tesla Model S Saab 93 '09 Hyundai Coupe '06 - solgt. Audi A4 Cabrio '03 solgt. Hyundai Coupè '04 - solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xGrape Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 Ah, ikke så verst de da. Ikkeno spes med dem lissom, men helt enkelt og greit. Og enkle å holde rene:) Siter Volkswagen Golf IV 1.6 16V Volkswagen Golf III 1.9TD (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 Jeg ville personlig ikke sluppet den mere ned en 40, og lempa på 17" skoa. Synes Golfer blir alt for... rare når de ligger helt nedtil asfalten. Jeg ville personlig sluppet den ned minimum 80mm, og satt på 16" felger isteden. 17" blir for stort i mine øyne. Noen breie 16" med god kant og strekte dekk er årleit. Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 Hadde jeg hatt din bil: Gimme! Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 hvis jeg hadde hatt bilen din : litt av dette : litt av dette : litt av dette : litt av dette : litt av dette : litt av dette : eller bare alt av denne : finste jetta 3'ern i hele verden detta ! ( ja jeg vet du har golf, og ikke grønn, men denna unner jeg de fleste og se ) Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 Med bildene som er lagt ut her, er det ingen tvil om hvilken vei du burde gå! Små breie felger, mye senk, og div cleaning:) Pluss masse annet jeg ikke orker å ramse opp akkurat nå. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 Denne her tipper jeg :cool: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=7621158&sid=6aSH_g7e9580157&pos=316&tot=1343&page=7 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg