Gå til innhold

Golf bestemor edition prosjekt

Ranger emnet


Credit

Anbefalte innlegg

bildegolf.JPG

 

Har bare bildet fra anonnsen forløpig. skal ta fler i morgen

 

kjøpt av dame på 73 år derav bestemoredition

 

Motor: 1,4 (Mao liten sjans for å miste lappen)

KM: 94.000

Eksteriør: litt steinsprang her og der og en liten rustflekk og en liten parkeringsripe på støtfanger forran. Eller strøkent

Interiør: som nytt

Originale sota baklykter

Alufelger

 

Planer:

 

Senk: 40/40 eller 60/60 (hva vil se best ut på en bil som ikke skal styles noe særlig utvendig?

 

Anlegg: Mulig 2 10" kicker og jbl forsterker og frontsett. Piooner radio/cd/mp3 allerede innkjøpt og montert ettersom den som stod i hakket så fort man traff en liten dump.

 

Klare blinklys forran og på siden.

 

Sette inn spredere.

 

mulig 17" felger hvist man kommer over noen greie til en grei pris (åpen for tilbud)

 

Fikse radioantenna slik att den trekker seg inn igjen når bilen skrues av.

 

også åpen for forslag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

har kommet til det samme som kroz jeg også.. bestiller høyst sansynlig 40/40 i dag. XGrape: selv om felgene som står på nå ikke er de råeste er det bedre enn stålfelg med kapsler... Blir 17" etterhvert tror jeg men er ikke det som står på toppen av prioriteringslista. SKal først få på senk og fikse lakkrusten og anlegg før jeg prioriterer felger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir kanskje uansett for trangt å slippe den ned 60 med 17" felg?

 

 

Blir litt trangt har jeg funnet ut ja og desuten er det litt for mange store fartsdumper i kristiansand til at skamsenk er helt fornuftig. Så blir nok 40/40. Desuten har vi hytte et stykke oppi setesdalen og med den standaren rv 9 har på enkelte plasser blir 60 omtrent det samme som å drepe bilen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"alufelger" lol, de felga der duger som vinterfelg på det beste! Sharifs har vel 17" pakke med dekk til 5000 nå syns jeg at jeg så. Aner ikke hvordan de ser ut da men...

 

Ellers så det ut som en strøken og fin bil. Bare ikke du overgår Marvil nå så;)

 

 

Med rustne tromler ser de slik ut:

 

rims.JPG

 

Jeg er ihvertfall fornøyd med både dem og dekkene! :D

Reservert Tesla Model S

Saab 93 '09

Hyundai Coupe '06 - solgt.

Audi A4 Cabrio '03 solgt.

Hyundai Coupè '04 - solgt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville personlig ikke sluppet den mere ned en 40, og lempa på 17" skoa. Synes Golfer blir alt for... rare når de ligger helt nedtil asfalten.

Jeg ville personlig sluppet den ned minimum 80mm, og satt på 16" felger isteden.

17" blir for stort i mine øyne. Noen breie 16" med god kant og strekte dekk er årleit.

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis jeg hadde hatt bilen din :

 

litt av dette :

Picture_057.jpg

litt av dette :

Golf3_115.jpg

litt av dette :

67280539-L.jpg

litt av dette :

100_0919.jpg

litt av dette :

Marwild_golf.jpg

litt av dette :

Golf3_032.jpg

 

eller bare alt av denne :

Jay04.jpg

2-2441-15787-l-zlnE4dqFsHcXm58TjTrB.jpg

finste jetta 3'ern i hele verden detta !

( ja jeg vet du har golf, og ikke grønn, men denna unner jeg de fleste og se )

1994 mazda 323 gt-r.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår