VCE Skrevet Mai 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 Jeg har en LIST-80159 1777. Dette er en marinegasser som kommer fra en Volvo Penta 350-motor, men hvor mange cfm er den på? Selger påsto at det var en 650cfm, men er den det? Her blir en list 80159 1996 omtalt som en 720 cfm. Dette er også det nærmeste jeg kommer ved google-søk. Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aeomholt Skrevet Mai 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 Hva med å gå til http://www.holley.com å kikke ? http://www.holley.com/data/TechService/Technical/Carb%20Numerical%20Listing.pdf Siter Jo mer man lærer, jo mer skjønner man at man ikke kan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Mai 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 Takker, var inne på holley.com, men fant bare en html-liste... EDIT: Den lista inneholdt ikke min forgasser... Jeg trenger å vite "Carb model no." for å bestille riktig brakett til tp-wire. Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BOWTIE Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 Er nok en 4150, 1777 er bare dato kode for når den ble produsert, Juni 1977. Siter So let me get this straight....your engine is 1.8 liters but my Pepsi is 2? "Why is it a pair of panties but just one bra?" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Mai 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 At den er så gammel tror jeg ikke på, hvis den ikke har vært inne til overhaling. Den satt på en motor fra ca 1990, var pen i utseende og fantes over hode ikke slarkete. Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aeomholt Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 legg inn et bilde av den så kanskje noen kan kjenne den igjen. eller send en mail til holley å spør :) Siter Jo mer man lærer, jo mer skjønner man at man ikke kan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hot Rod Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 Send en mail til Holley, du. De skryter jo av å ha motatt en eller annen pris for beste kundeservice på hjemmesiden sin, så de har jo et ry å leve opp til! (Selv om jeg ikke har motatt svar på mitt spørsmål ang Street Avenger ennå...) Siter Don't listen to old racers who never won. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BOWTIE Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 At den er så gammel tror jeg ikke på, hvis den ikke har vært inne til overhaling. Den satt på en motor fra ca 1990, var pen i utseende og fantes over hode ikke slarkete. Ja, ikke vet jeg :) Den står iallefall oppført her : http://www.holley.com/data/Products/Technical/199R10015-1.pdf Siter So let me get this straight....your engine is 1.8 liters but my Pepsi is 2? "Why is it a pair of panties but just one bra?" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Juni 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 sendte en mail til holley 31. mai, men her ikke fått svar enda. sendt en ny mail i dag, men tror egentlig ikke at det hjelper. Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hot Rod Skrevet Juni 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 For litt siden sendte jeg mail til hhv Barry Grant (Demon forgassere), Holley og Edelbrock. I hver mail (som selvsagt ikke hadde mer enn ett mottakernavn i adressefeltet) spurte jeg om de anbefalte samme forgasser (hhv Road Demon 625 cfm, Street Avenger 670cfm og Thunder 650 cfm) både for en std CSB og for samme motoren med Vortech topper og kvassere kam. Edelbrock svarte etter 3 dager, Holley svarte med et kort "ok" etter 2 uker og Barry Grant har jeg fortsatt ikke mottatt svar fra. Mulig spørsmålet var dumt, eller at de mottar 500 sånne pr dag, men det sier i grunnen nok for meg likevel. Siter Don't listen to old racers who never won. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Juni 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 De påstår jo selv at de skal svare innen 48 timer, men somregel tar det kortere tid. Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Juni 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 Jeg fikk nettopp svar fra holley på min første mail, snakk om dårlig timing... Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aeomholt Skrevet Juni 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 Jeg fikk nettopp svar fra holley på min første mail, snakk om dårlig timing... Ville du ikke dele svaret fra Holley med oss? Siter Jo mer man lærer, jo mer skjønner man at man ikke kan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Juni 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 gasseren var på 715 CFM, alderen kunne han ikke si noe om. Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg