rioi Skrevet Juli 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 idiotisk tråd, men men, henger meg på med MIN mening(som jeg sikkert blir flama for): Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
porsche power Skrevet Juli 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 Denne bilen Gumpert er ikke så veldig pen men litt tøff http://www.allfastcars.com/germansupersportscar.html Siter “Thank god there’s no 48-hour race anywhere in the world, because chances are nobody could beat Porsche in a 48-hour race. They’re probably the only cars in the world that would stand-up for something like that.” Carroll Shelby Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar V Skrevet Juli 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2006 Vanskelig å velge hva som er "penest" blitt posta et par bilder av denne før her, men syntes den fortjente et par til..... fy faen for en bil!! Siter 01- Mercedes Benz C200 Kompressor 86- Nissan Cherry 1500 [x]91- Mazda 323 GTX [x]86- Nissan cherry 1500- hærjebilen. [x]90- Vectra 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Josteinsmira Skrevet Juli 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2006 Uten tvil en Honda Civic Vti Sedan :)m'm Siter §Raanecrewet§ §CrazyATV§ Derbi DFW 49ccm (ATV) Lei av trege ImageShack ol. sider? Send en PM så skal jeg se hva jeg kan fikse av server plass ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
300ZX Skrevet Juli 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2006 Uten tvil en Honda Civic Vti Sedan :)m'm :lol :lol Håper du tuller nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar V Skrevet Juli 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2006 kadett c caravan og kadett c coupe stiller sterkt hos meg! Siter 01- Mercedes Benz C200 Kompressor 86- Nissan Cherry 1500 [x]91- Mazda 323 GTX [x]86- Nissan cherry 1500- hærjebilen. [x]90- Vectra 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pals Skrevet Juli 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2006 Smaken er forskjellig, men 36-modell Mercedes 500K cab er utrolig lekkert. Vi snakker om en bil som er 70 år gammel! Dette er etter min mening nærmest perfekt design. Kan det gjøres bedre? Siter Volvo 444ES -53, MB C180-00 MB SLK200K-09 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*TKV* Skrevet Juli 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2006 Jeg mener å huske at de har tatt denne diskusjonen på ''ultimate cars'' på discovery, mener å huske at duesenburg vant. Siter ''Det jeg vet om ungdommer er at de kjører sånne gamle vrak. Gjerne golf og volvo. Også har de musikken på full guffe.'' Min lillesøster på 7 år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BurleY Skrevet Juli 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2006 :lol :lolHåper du tuller nå OMG! Hvorfor skal han tulle ?? Alle har hvær sin smak .... :D Siter Kristian Bjørke Uansett hva du gjør eller har så er det alltid noen på Bilforumet som ikke liker det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet Juli 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2006 Jeg slenger meg på og sier ferrari f40. Har hatt våte drømmer om den siden jeg fikk min første 1:24 versjon av den som 1åring. Er kanskje ikke den peneste av dem alle, men fader ikke langt fra. Den er i tilegg så brutal og lakken så tynn at man kan skimte carbonfibrene under lakken. Uten tvil verdens RÅESTE bil. Men hvis vi skal snakke om pene biler designmessig: Den har pene linjer denm'm Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morty83 Skrevet Juli 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 Jeg mener å huske at de har tatt denne diskusjonen på ''ultimate cars'' på discovery, mener å huske at duesenburg vant. Dusenberg var den ultimate luksusbilen. Jaguar E-type ble kåret til tidenes vakreste bil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi RS80 Skrevet Juli 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 idiotisk tråd, men men, henger meg på med MIN mening(som jeg sikkert blir flama for): Jeg deler din meing :disco Siter Prosjekt Audi 80 B4 Kanskje til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.H Skrevet Juli 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2006 for å si d sånn ALT av Honda duger for meg men aller mest denne: Den Hvite har Turbo BTW, Det liker vi! :) EDIT: HVA FAAN HAR SKJEDD HER DA????!! Siter Anders Haugen Club Honda Norge http://www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Juli 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2006 Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jas Skrevet Juli 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2006 Javell??? :D Verdens flotteste bil sier du? hmm... Volvo P-1800 ES Såklart penest i gull fargen... :D Siter 95' Opel Omega 2.5 V6 89' Toyota Celica 1.6GT "konebilen" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg