Gå til innhold

Forlatte veteranbiler

Ranger emnet


Gunnar KRC

Anbefalte innlegg

Utenfor BCA Bilauksjon i Råde står denne Fiat Argenta'n fra rundt 1980 (?)

 

Var forbausende hel, kmstand så ut til å være 77.000 km. Tenningslåsen var knust og det så ut som om den hadde vært forsøkt stjålet.

 

Var tilsynelatende rustfri og noen MÅ ta vare på denne.

 

 

 

Opp med hånda de som har sett en sånn bil på veien de fem siste årene???????

 

DSC00136.jpg

 

DSC00137.jpg

 

DSC00138.jpg

. . .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du store verden så jeg koser meg når jeg ser alle disse " forlatte " bilene ! Det er jo en tragedie at ikke denne SVÆRT SVÆRT SJELDNE Toyota Corona hardtoppen ikke ble berget !! En slik bil er utrulig sjelden i Europa i dag . Jeg har min "fetish" i gamle Colt'er , Celeste og Sapporo , er det ingen som har sett slike på sine vandringer ? Gamle Mazda 929 HT bringer jo også fram gliset da !Ja jeg holdt på å glemme " minimustangen " , Celica Liftback...mmmmm..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har min "fetish" i gamle Colt'er , Celeste og Sapporo , er det ingen som har sett slike på sine vandringer ? Gamle Mazda 929 HT bringer jo også fram gliset da !Ja jeg holdt på å glemme " minimustangen " , Celica Liftback...mmmmm..

 

Jeg fant en tidlig Colt Turbo med noen helt sinnsyke felger (500 små firkantige hull på hver felg). Skal se om jeg finner bildene av den.

. . .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hørt om denne kjelleren jeg også,hvis det er den samme.Vi prøvde å komme oss ned der for mange år siden når jeg bodde i elverum.Det var en som sa at det sto en harley i trekasse fra krigens dager der nede.Men vi klarte det ikke!

Volvo 360(bilcross) 86mod.

Volvo 244 78mod,volvo 245 79mod

skoda octavia 01mod.

Dodge coronet 56mod.

Harley xlcr 77mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her i Sarpsborg har det dukket opp en utrolig sjelden veteranbil som det bare ble bygget tre stykker av.

Det er noe så sjeldent som en norsk elbil (prototype) produsert på Strømmen (kanskje derav El-bil (hahaha).

 

Den er kjempestor, MYE større enn feks Transporter eller Transit, tror nok den er en god del større enn VW LT også.

Hvor miljøvennlig den er vet jeg heller ikke med tanke på alle batteriene med syre- og blyinnhold.

 

Bilen er ikke forlatt, men har fått ny eier her i Sarpsborg.

 

DSC00144.jpg

 

DSC00145.jpg

 

DSC00146.jpg

 

DSC00147.jpg

 

DSC00148.jpg

. . .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger ved noen bilder jeg også som jeg har tatt i løpet av de siste årene.

 

Chev02.jpg

1936 Chevrolet

 

Et par av bilene har jeg berget (den tofargede stasjonsvogna og 36'Chevrolet'n)

 

Skoda Octavia'n fra 63 var en veldig sjelden utgave (TS) med to forgassere og veldig spesielle hjulkapsler.

 

Stilig. Identisk Chevan som fattern har stående. Ikke ofte man ser disse bilene.

 

Godt å høre at den ble berget :)

Mercedes W210 - Vw Golf MK2 TD "ShabbyLooker" - Opel Record C Caravan V8 Prosjekt - Dodge Dart 4d til 2dHT ombygging

(x)Audi Coupe 1993 - (x)Vw Jetta 1983 - (x)Vw Golf "Loppa" MK1 - (x)Audi Coupe 2.8V6Q

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår