Gå til innhold

Tatt med 7,27 i promille!

Ranger emnet


Figgi

Anbefalte innlegg

  • Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Du dør ved rundt 5.. Men det var visst en gammal jævel som var så godt vant til alkohol at han ble målt til 6, i følge biologilæreren min på gymnaset..

Bil: 07 Volvo V70

 

Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det første som slo meg var at det var en del feilmargin ved målingen.. Siden det ble konstatert senere, virker det ikke sannsynlig at det var feil. Merkelig at noen gjør slikt! Uakseptabelt, også.. Han må ha sykt god helse!

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du "reparerer" med en promille på over 7, og syns du er skikka til å kjøre, da begynner jeg å lure på hva faen han dreiv med kvelden før!:D

Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker en gang eg ble taua, og var en kjapp tur innom legevakten sammen med poltifaenskapen før "hotellet i kjelleren uten vinduer"

De to purkene drev å veddet om hva jeg hadde i promille

- Dama sa: "Tipper 1,2"

- Fyren sa: "Jeg sier 1,4"

- Legen sa: "jepp, 2,8"

- Jeg sa: "ha ha bommet der gitt!"

 

Var altså ikke ifb med kjøring av bil dette her, var bare fylla..

"Hvorfor kan ikke kvinner rygge?"

Gutten bygger amatør anlegg: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=111618

http://www.bilforumet.net/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår