nomix Skrevet November 15, 2006 Rapporter Share Skrevet November 15, 2006 - "Sportsbiler" med fwd (tenker på huyndai coupè o.l.) Jeg skal ikke påstå å ha kjørt Coupé, har du? Har lest en del omtaler av bilen opp gjennom årene, og jeg har egentlig aldri hørt annet negativt om bilen enn "litt billig interiør" og "det er en Hyundai". Hvordan er den patetisk? Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VwDude Skrevet November 15, 2006 Rapporter Share Skrevet November 15, 2006 det som er patetisk er faktisk å lage en tråd som dette.. for når alt kommer til alt så er det ikke mulig i hælvete å bli enige innen bil.. forskjellig smak er noe man rett og slett bare må godta Siter 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toreso Skrevet November 15, 2006 Rapporter Share Skrevet November 15, 2006 Jeg skal ikke påstå å ha kjørt Coupé, har du? Har lest en del omtaler av bilen opp gjennom årene, og jeg har egentlig aldri hørt annet negativt om bilen enn "litt billig interiør" og "det er en Hyundai". Hvordan er den patetisk? Det var et eksempel. Mente vel mer "sportsbiler" med lite futt under panseret. Jeg mener også at en slik bil SKAL ha rwd. Siter 1984 Volvo 360 2.0 1993 BMW 318is 1991 MB 190E 2.3 Sportline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet November 15, 2006 Rapporter Share Skrevet November 15, 2006 Meninger skal en ikke kimse med. :) Tror dog enkelte vil være uenige med deg, for eksempel eiere av enkelte Hondaer, for eksempel. :) Igjen, meninger. Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toreso Skrevet November 15, 2006 Rapporter Share Skrevet November 15, 2006 Hehe :) Om du tenker på integra og civic type-r, er det biler jeg ikke har noe imot i alle fall :) Men nok om mine meninger. Siter 1984 Volvo 360 2.0 1993 BMW 318is 1991 MB 190E 2.3 Sportline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet November 15, 2006 Rapporter Share Skrevet November 15, 2006 Alle biler med 5meter høy spoiler er patetiske... Siter Man skal vite mye for å vite hvor lite man egentlig vet [-] '94 BMW 318is Full M-Tech [x] '93 BMW 318is Rieger Infinity I [x] '03 BMW 318ci Org. M-Tech II [x] '88 Golf II '90-Look Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet November 16, 2006 Rapporter Share Skrevet November 16, 2006 Jeg skal ikke påstå å ha kjørt Coupé, har du? Har lest en del omtaler av bilen opp gjennom årene, og jeg har egentlig aldri hørt annet negativt om bilen enn "litt billig interiør" og "det er en Hyundai". Hvordan er den patetisk? Dette blir egentlig bare subjektivt, men en Hyundai Coupe er i mine øyne en patetisk bil.. Den ser stygg ut. Den er billig. (Ikke prismessig, med feks interiøret) Den har liten motor. Den blir kjørt av (som regel) 50 år gamle menn i midtlivskrisa som ikke hadde råd eller vett til å finne seg noe bedre. Hvor er det en sportsbil? Fordi den har to dører? :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ssagat Skrevet November 16, 2006 Rapporter Share Skrevet November 16, 2006 Dette blir egentlig bare subjektivt, men en Hyundai Coupe er i mine øyne en patetisk bil.. Den ser stygg ut. Den er billig. (Ikke prismessig, med feks interiøret) Den har liten motor. Den blir kjørt av (som regel) 50 år gamle menn i midtlivskrisa som ikke hadde råd eller vett til å finne seg noe bedre. Hvor er det en sportsbil? Fordi den har to dører? :P V6 utgaven har 167hk da... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet November 16, 2006 Rapporter Share Skrevet November 16, 2006 - Eksospotte større enn 3" Det er patetisk på en 1.6 liters,ellers utrimma NA-motor,og vil i 99,99% av tilfellene gi mindre hester også. Derimot er det ikke patetisk hvis man har 6-700 hk ut på alle 4...for da trenger man såpass som 3" minimum... Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet November 16, 2006 Rapporter Share Skrevet November 16, 2006 Dette blir egentlig bare subjektivt, men en Hyundai Coupe er i mine øyne en patetisk bil.. Den ser stygg ut. Den er billig. (Ikke prismessig, med feks interiøret) Den har liten motor. Den blir kjørt av (som regel) 50 år gamle menn i midtlivskrisa som ikke hadde råd eller vett til å finne seg noe bedre. Hvor er det en sportsbil? Fordi den har to dører? :P Som tidligere nevnt har utgaven med V6 167 HK, den ser ut som en Ferrari 456 for guds skyld, den er jo forholdsvis billig, jeg ville gjerne kjørt den. Det er i mine øyne en meget vakker bil, og jeg syns generelt sett at koreanske biler er like tiltrekkende som en blindtarmbetennelse. Det eneste som ødelegger for den bilen er at den leveres med norske avgifter. Tenk på det som Koreas Ford Capri med FWD. :P Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcbanan Skrevet November 16, 2006 Rapporter Share Skrevet November 16, 2006 Ferrari 456? Nå drar du det LITT langt nomix:D 167 hk på forhjulene gjør den ikke til en sportsbil Siter Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mordach Skrevet November 16, 2006 Rapporter Share Skrevet November 16, 2006 Gamle vinrøde og mattsvarte Opel Vectra'er med Lidl gulvmatter, selvsota baklykter og alt for breie felger er patetisk. *kremt* :hammer Biler med eiere som ikke eier selvironi er patetisk. :fatality: Siter - I like my women as I like my cars - clean and good looking, quiet when idle and loud when driven hard. - Nothing is foolproof to a sufficiently talented fool. '95 Audi Coupé ACE (x)'91 Opel Calibra 20XE (x)'91 Opel Vectra C18NZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eelo Skrevet November 16, 2006 Rapporter Share Skrevet November 16, 2006 De nyeste coupe'ene er faktisk ikke så aller verst.. Bare du får lurt felgene ut fra under bilen så.. :) Bare synd det er en hyundai... Men det kan ikke sies om den gamle typen.. :puke: Siter 94 Pug405GTX x -86 VW Golf CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet November 16, 2006 Rapporter Share Skrevet November 16, 2006 Tenker selvfølgelig på siste modell, ja. Og en ørliten senk trengs. Og 167 HK på forhjulene er ikke så veldig mye, nei. Men det ville holdt for meg. Men krefter er som narkotika. Plutselig er ikke amf sterkt nok lenger, så du går over til crystal meth og senere heroin. Det blir aldri nok. Du venner deg til krefter, akkurat som alkohol. :P Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom Skrevet November 16, 2006 Rapporter Share Skrevet November 16, 2006 Hm, Coupén min har over 200hk og forhjulsdrift.. Er dette da per definisjon en patetisk bil ? Synes folk drar dette for langt, og sier "Det ER patetisk med bla bla bla" er jo bedre å si at man personlig synes det er teit med bla bla..Er jo bare forskjellige meninger Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg