Gå til innhold

Vær litt oppss.. Mørk Bmw 7-serie

Ranger emnet


Andreas!

Anbefalte innlegg

Er så morsomt med alle dere som sier dere skal fly på dem, banke dem, skyte dem, osv...

 

Når alt kommer til stykket hadde dere løpt som faen derifra med halen mellom beina...

 

Man kan jaggu være tøffe når man sitter gjemt bak skjermen sin ja...

 

:thanks chicken

 

Word! Har skremt dritten av en kammerat av meg får en liten tid siden. Han skulle vist ikke være redd for noe, men han løp som faen når jeg skremte han! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 58
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ta å få den bilen etter dere da så kjører dere rundt og plukker opp kompiser som kan å slåss... kjør til skauen og stopp og angrip de...bank de + vandaliser bilen demmers HELT!!!

 

kan være litt skummelt og da siden denne typen folkslag er totalt blåst i hodet og kan være bevæpnet!

Ikke hærp bilen... Folka kan godt avlives, men E38 er et flott stykk bayersk mesterwerk:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ta å få den bilen etter dere da så kjører dere rundt og plukker opp kompiser som kan å slåss... kjør til skauen og stopp og angrip de...bank de + vandaliser bilen demmers HELT!!!

 

kan være litt skummelt og da siden denne typen folkslag er totalt blåst i hodet og kan være bevæpnet!

 

 

Bra du er helt i vater da. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er nok av litauere her og som stjeler rundt.. Har som flere andre her 2 rotweilere på 60-65kg med muskler, og de får jaga bort det de prøver å jage bort. Hadde mange nesten innbrudd her for 2-3år tilbake..Var en som gikk opp trappa når jeg var hjemme alene..Jeg hoppet litt på parketten på gulvet nede, og hørte at han sjappet seg ned igjen..fytti helvette jeg var redd da..Får adrenalin kick og, så jeg løpte etter han/ho..men han/ho forsvant nedi skauen. så 1 uke etter det så kjøpte vi bikkjene..etter det har det vært noen som har prøvd seg, men bikkjene bjeffer så da stikker de(hører de løper på grusen i gården). Håper noen får brytet seg inn snart..så jeg kan slippe løs bikkjene etter dem.

- 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo

BSR Steg 3.

 

* 87mod. Bmw E30 325 Tic

* 87mod. Honda Prelude 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er nok av litauere her og som stjeler rundt.. Har som flere andre her 2 rotweilere på 60-65kg med muskler, og de får jaga bort det de prøver å jage bort. Hadde mange nesten innbrudd her for 2-3år tilbake..Var en som gikk opp trappa når jeg var hjemme alene..Jeg hoppet litt på parketten på gulvet nede, og hørte at han sjappet seg ned igjen..fytti helvette jeg var redd da..Får adrenalin kick og, så jeg løpte etter han/ho..men han/ho forsvant nedi skauen. så 1 uke etter det så kjøpte vi bikkjene..etter det har det vært noen som har prøvd seg, men bikkjene bjeffer så da stikker de(hører de løper på grusen i gården). Håper noen får brytet seg inn snart..så jeg kan slippe løs bikkjene etter dem.

 

har en rottweiler jeg å! Skikkelig sværing! Du må bare få tyvene i huset å se hva bikkjene gjør,hehe! Det var en som sa til meg at det var en ukjent mann som kom inn i huset når bikkja var der, men eiern var ikke der! Å mannen kom inn,men han kom ikke ut igjen, så vis han gjorde noe så knurra bikkja til han, helt til eieren kom tilbake! Genialt

Kjinn å det drææg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I fjor sommer oppdaget jeg og noen kompiser en gjeng med litauere som drev å snoka rundt på bilene som stod parkert utenfor bensinstasjon vi hang på. Gikk rundt og titta inn i rutene og sånn. Veldig opplagt hva de hadde tenkt til. Vi bestemte oss for å gå ut og snakke til de, men da hoppa de rett inn i bilen sin, en gammal toyota av et eller annet slag, og begynte å kjøre. De klarte forsåvidt å presse seks stk. litauere inn i den :P

 

Vi fulgte etter dem i bilene, og det var helt tydelig at de forstod at vi fulgte etter dem. De kjørte først rundt og rundt bensinstasjonen (esso grålum i sarpsborg) tok deretter noen runder oppom diverse boligfelt, så snudde de og kjørte tilbake mot bensinstasjonen igjen. De kom til en rundkjøring rett ved bensern og den kjørte de rundt og rundt i et par ganger, før de kjørte tilbake mot boligfeltet vi allerede hadde vært på en gang tidligere. Etter litt småcruising rundt kjørte de til esso hafslund (også i sarp) og tok et par runder rundt før de kjørte ut igjen med retning e6 med retning sverige.

 

Vi fulgte etter dem ut på e6 og ringte samtidig tollstasjonen på svinesund (gamle brua). Når de kom til grensestasjonen stod det en hel gjeng med grønne vester og lommelykter og tok de med seg inn. hehe. De ble inne i den store "bildemonteringshallen" godt over en time.

 

Neste dag stod det en liten notis i lokalavisa om at tollen hadde funnet noe de antok var tyvegods i en bil de hadde tatt inn etter tips fra publikum.

 

Hihi, ganske morsom episode egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er bra at noen ringer ...

 

hadde en episode med noen russere i en corolla for ca 7 år siden :P

 

vi var 2 biler som la oss etter de nedi gatene her å til slutt la de seg på hoved veien , da byttet vi på å kjøre forbi de å på å slippe de forbi oss ... hehe

 

etter ca 3 mil la de seg på innersving ( uoversiktlig ) i ca 120kmh å kjørte ifra oss som er ganske kjent på veiene ....

 

dagen etter var d noe skriveri om mobiltelefon tyveri i avisa.

 

purken kom da såklart opp på sia av meg ( de vet at jeg kjører en GOD DEL ) å da sa jeg jo bare att vi hadde sett en liten rød russisk regga bil .

 

de ble vist tatt lengre sør i norge :P :P

2001 mondeo Tddi stv

87/91 sierra cosworth 4x4

x 92 fiesta xr2i 1,8 16v

x 88 sierra sedan

x 90 sierra combi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

denne bilen vet vi mye om.

 

disse folka jobba hos oss for 4 år sida med jorbæerplukking, men vi var så misfornøyd at de ikke fikk komme tilbake.

vert år siden den gang flere ganger i året kommer de å leier et hus av naboen i 3-4 dager. i den tiden de er her blir det rapportert flere innbrudd.

en gang jeg kom hjem i 3 tiden om natta så dro de i vei i full fart. jeg fulte etter til et hytte felt like ved der jeg bor. dagen etter ble det meldt tre innbrudd fra det hytte feltet.

politet på hamar å stange er veeeeeldig interisert i denne bilen!!

 

Se også etter en grå/blå transit og en burgunder rød omega.

kan med sikkerhet si at de ikke har våpen.men to av de er eks millitære så skal derre sloss mot dem så vær mange!

de er veldig intriserte i bilstereo å felger + div verktøy

 

denne gjengen på 3 personer er sett helt i fra trondheim å ner til stavanger/kristiansand område

 

mvh olejohan

komplett soundstream stereo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Vi har faktisk to litauske byggningsfolk på hytta vår som kjører en mørkegrå/svart 7 serie diesel, med en stor skade i lakken på høyre fremskjerm..LT skilt...ruller på noen 19++ ferlger med mye kant....disse her er visst tømmermenn med egent firma og greier, men mann kan aldri vite hva de bruker fritiden til...

 

kan knipse et bilde i morgen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe ble og tilbudt gullringer på max power treffet... klikket for megblah (vet hvordan gull ser ut og sa div på engelsk..like før jeg slo... men var en ung kar..)fyren løp som en annen tulling(han i de thomasoen lo som faen) var oppe i panteraen for noe mat ...liker ikke sånne kjeltringer:jail

 

haha, kanskje det var dem samme som dreiv og lusket rundt i Bergen? Ble tilbudt to MASSIVE _gull_ringer, som veide knappe mer enn luft... Skulle få dem for 400 kroner stykket for han ikke hadde penger til drikke sa han; da jeg sa jeg ikke hadde penger begynte han og mase om at jeg skulle inn og ta ut.. Steik for noen herpa folk..

1988 Golf II aka. Helene

 

Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå"

Øge: "Kunne vært lengre..."

Tollak: "Å?"

Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår