Gå til innhold

Streetmeet Lørdag 27. mai i Trondheim?

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 615
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

bra du har trua ibanez! xanakor: sansynligheten for at det bir VOLVO er veldig stor. med tanke på at det er fare for nedbør så vil jeg ikke ha store mengder av det hverken på bilen eller i luftfilteret som ligger å pent og ubeskyttet gjennom panseret mitt. samt at bilen min er like vanntett som ei sil da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig tilbake! Har vert på en firmatur til Ørlandet, å kom netopp hjem! Angående været, så sa de at det kom til å bli dårlig i uka, å klarne til helga. Så jeg TROR at sola skinner på en nesten skyfri himmel på Lørdag!!

 

Det med å evt ta det på City Lade var en god ide, men det regner ikke, så vi slipper å tenke på det! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig tilbake! Har vert på en firmatur til Ørlandet, å kom netopp hjem! Angående været, så sa de at det kom til å bli dårlig i uka, å klarne til helga. Så jeg TROR at sola skinner på en nesten skyfri himmel på Lørdag!!

 

Det med å evt ta det på City Lade var en god ide, men det regner ikke, så vi slipper å tenke på det! ;)

 

Tro gjør du i kirken. Her skal du vite, og du vet like godt som meg

at det blir sol og antydning til skyer. Hvem sponser dekk om jeg har

rett?

mvh

Daniel Nilsen \ Danieln

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaja da har man fått livets første fartsbot; 100 i snitt i 80 sone (E6 3 felts adskilt og umerket), og dem velger å følge etter meg istedet for en opphora ulovlig sota audi TT som dura forbi meg inn mot byen mens jeg svingte av omkjøringsveien. Max uflaks, baibai 3600 spenn som skulle gått til felger :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår