Gå til innhold

Streetmeet Lørdag 27. mai i Trondheim?

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 615
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

n0stra: :P hehehe.. når du minst aner det!! jaja, 3600 rett ut av vindu ja.. men du får delt det opp hvis du heller vil ha felger?

 

Jai: Ta med deg resten av homies'ene dine da! Veit dere har en gjeng som cruiser ofte vett.. ;)

Skal prøv å få med meg folk:) Kult med treff..Men noen skal til våler da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har ivertfall K&N filter:well hehe....

 

Ja jeg hadde en K&N filter, men fikk store problemer med kast i coilen da jeg brukte dette. Derfor ble det byttet ut med et Super injection 350zxc filter som gir minst 50% effekt økning. Motorn min har plana topp så regner med at den har 109hk istedt for 90hk som er originalt. Det vil si at jeg har minst 160hk bare med det filteret. :driving

En dag var jeg oppe i 100 drit fort.. helt sykt ass:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

si meg er det ingen som klarer å få bytta jobbhelger her? På jobben min bruker det sjeldent være no problem, dere må jo prioritere! :) Hvis alle "ja dere står da vel 4 timer til jeg kommer" så kommer jo ikke folk, sier jo litt. Ikke at jeg betviler at det kommer nok folk, men jo flere jo bedre til senere, og jo flere jo mindre sansynlig at folk drar tidlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg blir pent nødt til å stå der noen timer da! once motoren min er blitt ordentlig varm så øker kompresjonen så jævli at starteren min ikke klarer å dra rundt før den er blitt kald igjen.. så jeg blir der vel noen timer :)

 

Kaikill: du høres ut som en veldig seriøst person! gratulerer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

si meg er det ingen som klarer å få bytta jobbhelger her? På jobben min bruker det sjeldent være no problem, dere må jo prioritere! :) Hvis alle "ja dere står da vel 4 timer til jeg kommer" så kommer jo ikke folk, sier jo litt. Ikke at jeg betviler at det kommer nok folk, men jo flere jo bedre til senere, og jo flere jo mindre sansynlig at folk drar tidlig.

 

Det er jo veldig avhengig av hvilken type jobb du har det da.

For min del, så driver jeg for meg selv, og tar oppdrag når det er muligheter for det. Og da sier man ikke nei takk til noen tusenlapper den dagen. Det koster jo penger og leve ut noen av drømmen sine også:well

Toyota Sportsbil Club Norge www.tscn.no Klubben for deg med Toyota og Lexus!

Biler: Mange Toyotaer, Lexus LS400 og BMW 320i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår