Hot Rod Skrevet Mai 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2006 når det går bare negativ varepart om hans bedrift, åssn klarer han og holde sjappa oppe å gå??!? det forstår ikke jeg.. Det finnes masse folk som ikke er på nett..babyhmm? Siter Don't listen to old racers who never won. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.TransAm Skrevet Mai 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2006 Han bruker også et "kompisnettverk" med folk han flytter biler til som selger de for han... Siter 1984 Recaro T/A 350 X - 1982 Recaro T/A X - 1984 Chevy G20 X - 1969 Custom Beetle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V8power Skrevet Mai 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2006 Han har vel vært konk ørten ganger.Uansett finnes det mange amcarkjøpere som er ferske i gamet og firmaet ser jo veldig profft ut i annonsene. Vurderer du å kjøpe fra ham så sjekk ihvertfall bilen grundig !Du får ingen som helst garanti! Siter 1967 Buick Elektra Limited 4dht prosjekt 1968 Oldsmobile 98 Convertible 1968 Buick Skylark 2dht prosjekt 1969 Dodge Charger 440 1978 Chevrolet Corvette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Mai 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2006 Du får ingen som helst garanti! Bilbutikker skal gi minst 3 måneder garanti på hvert kjøp av bruktbil.. hvis ikke han er enig ved et uhell innenfor 3måneder så har du retten på din side. Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.TransAm Skrevet Mai 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2006 Han har vel vært konk ørten ganger. Veeell.. kanskje offisielt. Men han driter penger utenom papirene. Han kjøpte seg bla Miami Vice båten for å bruke pengene på noe... Jeg har mange eksempler på måter han har snusket med penger og jeg kjøper ikke bil av han om så himmelen detter ned.... Siter 1984 Recaro T/A 350 X - 1982 Recaro T/A X - 1984 Chevy G20 X - 1969 Custom Beetle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MoFoCo Skrevet Mai 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2006 Har sedd en tidlig 70talls Camaro kjøp der for ca 80 000. Bilen ble solgt videre for 15 000 via meg til en kompis, og han angra i ettertid på kjøpet. Amcar nekter han å annonsere i bladet, bare det sier mye Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DiNGo Skrevet Mai 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 Har sedd en tidlig 70talls Camaro kjøp der for ca 80 000. Bilen ble solgt videre for 15 000 via meg til en kompis, og han angra i ettertid på kjøpet. Amcar nekter han å annonsere i bladet, bare det sier mye wow.. det var stort tap. Hva var galt med den så man kunne tro den var verdt 80k og måtte selges igjen for 15k ?? Siter Galant 2002 comfort sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FriX-244TiC Skrevet Mai 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 firmanavnet hans er ikkeno populært her i telemark heller.. med en hoven holdning å lureri så kan man lure at det går rundt jah! Vet om en som var der å bytta inn sin strøkene mustang cab mot en 70 challenger cab + 200.000 I mellomlegg!! greit nok.. han sa at det var akkurat en slik han ville ha å villi te å betale.. men har kommet noen rustflekker osv etter omlakkering som egentlig skulle vere en orginal bil.. om det er Ove eller andre er jo ikke godt å si.. Siter 70`144,99`MB 220Cdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roye Skrevet Oktober 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2007 Noen som så "TV2 Hjelper deg" i stad? :lol: :lol: What a looser!! Siter - Opel Omega B 2,5l V6 Stv 1996 - Toyota CelicaSupra MA61 1986 - Toyota Celica GT RA40 1978 - Toyota Cressida RX60 1982 - Toyota Carina TA60 1982 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvokim Skrevet Oktober 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2007 haha, ja så det nettopp. vi kjøpte en van av han for noen år siden til russevan. userius fyr ass. skal aldri kjøpe bil av han mer. Siter # 1996 940 herregårdsvogn # 1969 Amazon 122S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Oktober 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2007 Hmm, må jeg se :) Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Oktober 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2007 Hahah, han Ove virka som en sugg ass. Hvorfor i all verden får han lov til å selge bil?? Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Oktober 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2007 Hahah, han Ove virka som en sugg ass. Hvorfor i all verden får han lov til å selge bil?? Hvor fant du sendinga ? Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Oktober 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2007 tv2.no -jeg har sånn nett tv ting... Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bead-lock Skrevet Oktober 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2007 Slegga kjøpte bil av GUBBEn for noen år siden... En Ford Van som vi hogg, men her var det vel mest snakk om at Slegga lurte seg selv, ved IKKE å kikke nok på bilen... Men det er lett for oss få å si som kan plukke bilen i biter og se litt på bilen for å finne ut hvordan tilstanden er... Er desverre masse mennesker som går på en skikkelig smell før de handler fordi de ikke kan noe om bil når de er ute å leiter... Ja, han utnytter folks uvitenhet... Men om en KAN bil, finner et objekt som er som en VIL ha i den tilstanden en kan tenke seg... så burde de være mulig å fågjort en hestehandel med GUBBEN OM en da får tak i ham:hide Men at han er en slu fant er det vel INGEN tvil om... PS, alle som handler bil på privaten, har jo en risk for å lure seg selv...:jail Siter Min hjemmeside... http://www.lefsa.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg