Gå til innhold

Fant denne ensom og forlatt i skogen i dag ;)

Ranger emnet


Azzido

Anbefalte innlegg

  • Svar 46
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

PP 55781 er faktisk en 2005-modell Daf XF trekkvogn. Litt rart at skiltet ligger der henslengt på bakken, i grunn...

 

Kanskje den har hatt en krasj og skiltet har havna der av den grunn. Dette stedet var under en bro?

 

lastebil faktisk... jaja

 

den bilen fant jeg under en e18 bro i agder fylkene ja... gammel kjerrevei

_________________

 

- 02 Audi A4 avant 130hk tdi

 

www.swfoto.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo bruke den gamle opelen som blomsterkasse eller noe hehe..

 

Utrolig at det vraket har ligget der, sikkert havnet utfor brua, og så har de ikke klart å fått den opp. Så har den blitt ligenede.

Eller så har eieren av bilen bare dratt videre uten å si i fra til noen :P

[V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic

[x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black

[x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle

[x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta den med hjem, kapp slik at du har bare motorrom/panser igjen så lager du grill av den ! blah Tenk hvor kult og hatt en slik grill stående i hagen :cool:

 

hehe... står en god del slikt oppi skauen her hjemme. Mest moskvitsjjjjj.. hehe. Skulle taue en slikt vrak ut med granada'n vår. (gamle jordebilen) først forsvant døra av. Deretter så tok vil litt fart. og langt kjetting. Da smalt det til og en halv russer hoppa ut av skaukanten. hehe... Aldri hatt det så morro på lenge. hehe... Kan legge ut bilder, evt lage en ny tråd.

Norges stolthet, skogsvraktene. (da veit folk som f.eks mangler en blitz grill si i fra, og få den)

(siste skogsvarket jeg og fatter'n kjørte på hugger'n fikk vi faktisk 1500kr for, var importert første året vrakpantet kom. ) hehe... Vi sa bare at vi skulle ha vrakpanten da bilen hadde stått i vår skau i snart 25år..)

En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm.. grillen er jo hel. Om det som fremdles er der av ramma er bortimot bein, er vel muligens noe å redde? Hytta er jo ikke så ille å bytte... Men jeg må si jeg lurer på hva som har skjedd.. Ser nesten ut som den har falt ned dit den står jo!

 

Men hva er det? Dodge/international, ca '48? :wonder

 

Edit: Opel blitz ja... Om man leser mer en en side, hjelper det...... :op

 

Edit 2: Foreslår en egen "skogsvrak" tråd med bilder og hvor i landet ca det står. Det kan jo fort være noen her inne ser noe de vil ha, og redder "haugen".

_________________________

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår