Volvo240TurboInercooler Skrevet Mai 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2006 Er på litt utkikk etter grenrør til min B23ET. Ikke noe separat wastegate greier så lenge det flower mere enn orginal manifoilen. Noen som vet om noen som selger noen bra slike? T3 flens. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toyofan Skrevet Mai 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2006 ebay.com Siter -1983 Volvo 240, 2,3l 8V Turbo:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=61998 X-1996 Opel Corsa B 1,2l 8V X-1986 Daihatsu Charade G11 1,0l 6V Turbo (Hugd) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Mai 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2006 Hvorfor ikke bare bruke en 940 manifold? Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240 V8 POWER Skrevet Mai 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2006 kl racing. se eller .com Siter 56 chevy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oyvind ludvig otterlei Skrevet Mai 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2006 940 grenet holder lenge. Hva sikter du på når det gjelder motorefekt? Siter Ludvig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet Mai 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2006 http://www.jma.no skaffa vel for 4000kr tror jeg det var.. mener det var det jeg leste i prosjekt tråden her: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94978 Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Henrik Skrevet Mai 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2006 http://www.jma.no skaffa vel for 4000kr tror jeg det var.. mener det var det jeg leste i prosjekt tråden her: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94978 her får man turboen i ret stilling også Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo 240 T4R Skrevet Mai 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2006 Når du kjøper dette, kjøper du deg også en del arbeid. Du må snu flensen som står inn mot toppen ellers passer det ikke. Men det vet du vel Larsen pga av min erfaring med dette grenrøret. Men når det passer er det jo et fett grenrør. mvh. Siter 1992 Audi S4 2.2 20v Turbo Quattro Sedan 1985 Volvo 240 2.3 8v Turbo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet Mai 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2006 orginale lager vel sikkerrt en del baktrykk da om du skal trimme litt ekstra.. vil jeg tro Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anbhovl Skrevet Mai 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2006 http://www.jma.no skaffa vel for 4000kr tror jeg det var.. mener det var det jeg leste i prosjekt tråden her: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94978 er dette den samme eller er dette en annen igjen? http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1022961 Siter - 1985 Audi 90 2.2 10V Turbo - 1992 Audi S4 2,2 20V Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet Mai 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2006 Er kompissen min han som har den som dere har postet bilde av. Og NEI jeg skal slett ikke ha turboen i den ene enden. Den skal stå på midten. Dessuten er den grenrøret hans laget til 940/740 så det passer ikke litt til 240 uten at det måtte moddes. Det er en hel HAUG med mottrykk i den orginale dritt manifoilen ja. Eksosen står i kø for å komme ut = MASSE varmeutvikling og stort effekttap. Fikk ikke henta ut mer enn 215hk av motoren p.g.a den dårlige orginale manifoilen og for lite eksoshus på turboen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Mai 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2006 Tror jeg ville prøvd klracing sitt da. Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet Mai 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2006 Tror jeg ville prøvd klracing sitt da. De er nesten nett like... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvoturbo240 Skrevet Mai 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2006 hvorfor vil du ikke ha turboen lengere fram?? Skal bruke det grenrøret på bilde jeg og..! tror jeg berger med å kappe ut til pluggene.. Siter Volvo 242 DL-R http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=128156 bruksbil: Audi V8 quattro 4,2 biturbo Honda CBR 900RR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet Mai 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2006 hvorfor vil du ikke ha turboen lengere fram?? Skal bruke det grenrøret på bilde jeg og..! tror jeg berger med å kappe ut til pluggene.. For jeg vil ha den i midten og opp, alla slik som den står på cosworth orginalt. Du kan nok ikke kappe ut til pluggene, for kanalene passer ikke oppned. Det blir det samme som å sette en eksospaning på feil. Den dekker nesten halve kanalen i toppen. PS: Var det du som hadde den svarte 240 Turboen med borck B1 felger og gr.a vinge som havna nedi en liten bekk?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.