Gå til innhold

Commodore: '81 Opel Commodore C langtidsprosjekt

Ranger emnet


Commodore

Anbefalte innlegg

  • Svar 828
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ps. leste at du klaget på få komentarer, når jeg først folk poster litt gidder du ikke og svare, og dårlige sveise sømmer har jeg gjort /sett før..blir litt ensformigt, jeg er ikke negativ bare prøver og hjelpe deg, og nei trenger ikke og komentere prosjektet mitt og mine bilder.

 

høh?

 

Ha sikkert hjelpt på me nåken feite felger til inspirasjon! men er svært dårli me penger akorat no:( for satse på å kjøpe felger til sommeren ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

høh?

 

Ha sikkert hjelpt på me nåken feite felger til inspirasjon! men er svært dårli me penger akorat no:( for satse på å kjøpe felger til sommeren ;)

 

penger er noe dritt" gå for old school stuk vær så snill.

 

Kast opp litt bilder av bilen i helhet.

 

Sæther

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

penger er noe dritt" gå for old school stuk vær så snill.

 

Kast opp litt bilder av bilen i helhet.

 

Sæther

 

ja skal ha stuk på den. har sinsjukt lyst på bbs krysseika felga. trur dei ha våre perfekt til bilen. Men eg for vente med felger til eg har fått lakert bilen trur eg. ja, kan ta dåken bilder etterpå;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde egentli tenkt å få sveisa lit i dag også, men klarte det ikkje,,kom ut i garasja å ha ikkej litt lust engong til å holde på me bilen, så verte nok ikkje nåke sveising i dag. men tok nokon bilder..

 

148-4894_IMG.jpg

148-4895_IMG.jpg

148-4896_IMG.jpg

148-4898_IMG.jpg

 

Blir sikert ikkje so mykej framgong den nermaste tida.

Moderen sei at delebilen må vekk til jula, so for prøve å få den vekk, måle er å få den vekk å få sveisa ferdi alt i bagasjeromme å få rydda garasja skikli før julekvelden står for døra..men spørs om det går?:wonder:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det fikser du! Må regne med og få dager hvor man ikke orker noe.

Hatt mange av dem! Må bare tvinge seg selv ut hvis man skal bli ferdig en gang. :)

 

ja må nesten gjer det vist eg skal bli ferdi en gong. eg må prøve å få gjort ferdi bagasjeromme fortast muli no. var mykje meir arbeid der en det eg hadde trutt..

 

*Eg har egentli ikje bestemt meg helt for fargen enda.. har lyst å lakke den samme farge som den er, men synst på en måte at eg bør skifte farge sida eg gjer så mykje anna på bilen! har litt lust til å lakke den plomme raud også. kom gjerne med forslag ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil komme med et forslag. Opel Polarhavis blå, du må nesten se det i virkligheten, mørkeblå farge med ser lilla ut i mange type lys, utrolig pen farge, jeg kan fikse farge kode, hvis du vil, jeg har akkurat lakkert bilen i den fargen og er veldigt fornøyd, synd ikke camera klarer og få opp fargene så godt, må se det i virklighet. Og subaru wrc blue er også en veldig pen farge.

 

Og synes du har gjort en flott jobb så langt og det er ikke mye igjen!! kommer til og bli ortligt bra! veit du får slike dager, men sett deg en dead line så får du nok tempo selv om du ikke vil. ring lakkeren og få time hehe så må du skynde deg :)

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil komme med et forslag. Opel Polarhavis blå, du må nesten se det i virkligheten, mørkeblå farge med ser lilla ut i mange type lys, utrolig pen farge, jeg kan fikse farge kode, hvis du vil, jeg har akkurat lakkert bilen i den fargen og er veldigt fornøyd, synd ikke camera klarer og få opp fargene så godt, må se det i virklighet. Og subaru wrc blue er også en veldig pen farge.

 

Og synes du har gjort en flott jobb så langt og det er ikke mye igjen!! kommer til og bli ortligt bra! veit du får slike dager, men sett deg en dead line så får du nok tempo selv om du ikke vil. ring lakkeren og få time hehe så må du skynde deg :)

 

ja såg dinna fargen du ha lakkert din med,,sykt fin farge! men av en eller anan merkli grunn har eg ikje lust på blå,veit ikkje koffor, trur ikkje det vill passe så godt på bilen min kanskje. men fargen er nyyydli da:) hadde mopeden min en lignandes farge før. lakerar har eg allereide ordna med:P Men har ikkje bestemt tiem enda:P ja måle er å bli ferdi me bagasjeromme til helga! men får ikkje grunna det da..eller jalfall ikkje alt av det, for eg må sveise i hjulhusa også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

synest du skal lakke den opp i fargen den var, sjikkelig fin;) Ellers har du gjort mye god sveisearbeid:) Er bare å ta turen til ørsta om du vil sveise litt på vw til en farandring:p Med den farta du holder på i, hadde golfen min vert rustfri for lengst!! Keep on the good work, tving deg i gang om du mangler lyst;)

vw golf 1 1.1 -83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

synest du skal lakke den opp i fargen den var, sjikkelig fin;) Ellers har du gjort mye god sveisearbeid:) Er bare å ta turen til ørsta om du vil sveise litt på vw til en farandring:p Med den farta du holder på i, hadde golfen min vert rustfri for lengst!! Keep on the good work, tving deg i gang om du mangler lyst;)

 

takk :) ja liker veldi godt den fargen den er no eg og! meir rustsveising frister ikkje akorat:P skal få gjort litt i dag! for prøve å jobbe mykje på bilen no i nærmaste framtid, å verte ferdi med det eg ska ltil jul å heller ta meg ei pause til over nyttår. då er eg sikert skikli gira på å holde på igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår