Autotune Skrevet Mai 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 Her er noen bilder fra demontering av toppen. Stempel med nye ringer. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Mai 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 Da har jeg fått på skivebremser bak. SPARCO stålomspunnede slanger ble også montert. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Mai 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 Noen bilder fra monteringen av toppen. Toppdekselet ble lakkert matt sort, og rillene ble slipt og polert. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomelitn Skrevet Mai 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 ser bra ut dette :D gleder meg til å se den igjenn på ACR :D har du noe senking liggende ? har en GTI med orginalsenk å jeg tenker det er ikke noe å kjøre på bane med :/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Mai 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 Desverre, solgte FK settet for et par mnd siden. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Juni 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 Da har jeg fått testa Vmaxx sport gewinden på bane. Var på ACR i helga, og fikk kjørt en del runder. Det viser seg at dette settet fungerer meget bra også til banebruk. Anbefales derfor på det varmeste. Eneste som kunne ha vært litt bedre er stivheten foran, men skal prøve med et par bumpstop-skiver neste gang. Dritkult med hjulløft på innerhjul! Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juni 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 Får du denne bilen godkjent eller? :wonder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Juni 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 Har ikke prøvd, men skulle tro det. Allt er bygd etter spesifikasjoner i papirene. Har ikke lagt opp luftrør til kjøling av bremsene enda, men skiver bak og allt det andre er på plass. Får vel ta en tur til Biltilsynet en dag kanskje. Betyr ikke så mye for meg om det er godkjent i vognkort heller da. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomelitn Skrevet Juni 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 er det mye senk du har på din ? jeg veit ikke hvor mye senk jeg skal satse på for banekjøring, eller hvordan dempere ! noen forslag, det skal være billigst mulig for dette er ikke en bil jeg legger sjela mi i :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Juni 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 Har justerbart fra VMaxx sport. Funka bra på ACR i helga. Sjekk ut eyecandyracing for priser. Ellers så har NBS tilbud på KW til Golf 1 nå, og det er meget bra. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Juli 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2006 Slenger inn et par bilder av de nye stolene. Synes det ble bra jeg. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW-HS Skrevet Juli 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2006 er fin bil du har:) får litt lyst å oppgradere i motorrommet jeg også når jeg ser slikt:p men resten av bilen kommer i første rekke.. Du har ikke tenkt å selge meg originalseta vel?:p Siter vw golf 1 1.1 -83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Juli 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2006 Har egentlig ikke tenkt å selge org.seta foreløpig. Det er forresten en Rabbit stol og en GTI stol. Kan altids vurdere det. Vurderer faktisk å selge hele bilen....Men det blir ikke et enkelt valg... Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet Juli 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2006 om man har en golf 1 med gasser (la oss si 1,5 litern) hva skal til for å få inni den motorn der å få starta å kjørt? vanskelig ledningsnett? motorfester? girkasse? Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Juli 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2006 om man har en golf 1 med gasser (la oss si 1,5 litern)hva skal til for å få inni den motorn der å få starta å kjørt? vanskelig ledningsnett? motorfester? girkasse? SØK SØK og SØK.Er tatt opp mange ganger... Men for å gjøre det enkelt. -Motorfester er like -girkassa kan brukes fra 1.5`en Du trenger: Motor,eksosmanifold,innsprut,gti tank og ledningsnett er bilen 82 mod så må du bytte hele nettet eller splitte kontaktene da de endret sikringsboks og stikkere i slutten av 82 Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg